2010. január 9., szombat

Tavaszra várva...

Ilyen volt:


És ilyen lett:


14 megjegyzés:

Ledorka írta...

Szuper lett! :) Biztos, csinos vagy benne! :)
Felrakod a régi-új blogra?

Jandó írta...

Nagyon jó lett. Biztos jól is áll majd. :)

Pejho írta...

Olyan hihetetlenül ügyes vagy! Nagyon szép lett!

Cila Zzy írta...

Azta! Nagyon jó lett!!!!

sandorne0824 írta...

Nagyon ügyes vagy,jó lett.

Trixi írta...

Tényleg nagyon ügyes vagy! Micsoda ötlet!?! :-)
Gratula! Nagyon csinos!

Anice kötős blogja írta...

Milyen ügyi vagy! Majd mutatod, tavasszal hogy hogy áll rajtad!

(addigra én már csak nosztalgiázom, :))

Anna írta...

NAgyon szép lett!!! És nem is került kitudjahányezer forintba. Nagyon ügyes vagy!

egy anya írta...

Szép lett nagyon :)

Erika írta...

Köszönöm, ilyenkor különösen jólesik a dícséret!
Lidércke, hogyan tehetem fel a "régiből újat blogba"? Szívesen csatlakozom!

Ledorka írta...

Zsupszitól kérj meghívót! :)

Raindrop írta...

Jaj de nagyon jó! :))
Szedegetem az állam, mennyire ügyes vagy!

Anna írta...

Régiből-újat szakasztott ilyet varrt.
http://regiuj.blogspot.com/2010/01/ingbol-ruha.html

Erika írta...

Anna, azt én tettem fel oda:)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...