2010. január 14., csütörtök

Ez itt a reklám helye!

A minap megérkezett a várva-várt mosódióm! Azóta Mosó Masa mosodája kismiska hozzám képest, nem bírom abbahagyni a mosást... Olyan finom és puha lett tőle minden! Elképeszt a természet csodálatossága, hogy mik vannak a nagyvilágban, amiket még nem is ismerünk... miért csak mostanában hallottunk erről a csodáról?! Már egy jóideje ecettel öblítek az ekcéma miatt, aztán áttértem a mosószódára, de a színes ruhákon nem tetszik túlzottan az eredmény. De ez a diócska! Nagyon örülök neki! És még gazdaságos is, hihetetlen! Hadd ajánljam figyelmetekbe a boltocskát is, ahonnan rendeltem: Jó áron webáruház. Itt nemcsak mosódiót vehettek jó áron, de nagyon jó minőségű, használt gyerekruhákat is. Beatrix, aki vezeti, nagyon kedves, kommunikatív eladó, gyönyörű áruval, és meglepit is kaptam tőle! Íme egy kupac bébiruha, ami mintha új lenne:

Alig várom, hogy a babán is láthassam őket...! Akiről még mindig nem tudjuk, fiú-e vagy lány. Ezért próbáltam olyat válogatni, ami mindkettőnek jó lesz, a kedvencem a narancssárga rugi, ami a valóságban nagyon szép élénk színű. Ez a kép nem lett túl jó, lámpafénynél...

És egy felhívás: a PIF-játékosaimnak üzenem, hogy türelem, már nemsokára postázom a meglepiket. De valamit nem értek: csak ketten vagytok? Nem látok harmadik jelentkezőt... ha van harmadik, kérem, szóljon!!!
És a másik játékom nyerteseitől is kis türelmet kérek még, már haladok ám...

9 megjegyzés:

egy anya írta...

Eri, én is mosódióval mosok már régóta. Sőt, indiai mosódióval. Ezt azért fontos kiemelnem, mert Soma mesélte is annak idején mindenkinek, hogy mi indiai mosógéppel mosunk. :)

Julcsi írta...

Én is használom egy ideje:) Én nem vagyok ennyire lelkes a hatékonyságát illetően, viszont olcsó és környezetbarát és ez mindent visz.
Azt tudod, hogy a fehér ruhákhoz egyébként így is kell tenni mosószódát, különben beszürkülnek.

Szera írta...

Én meg úgy tapasztaltam, hogy a fehér ruhák a legszebbek tőle...Valószínűleg az sem mindegy, hogy milyen kemény a víz, a foltokat viszont nem viszi ki...
Ha nincs 3. jelentkező, akkor számíthatsz rám, nehogy rajtad maradjon az ajándék... :)

Csilla írta...

Színesekhez én is használom, de a fehérek nem lesznek fehérek tőle és foltot semmit nem visz ki. A foltokra mit használtok? Főleg a kicsiknek a ruhái foltosak ugye, és nem is mindig tudni mi okozta a foltot szóval nehéz célírányosan folttisztitani. Nálunk nagyon gyengén kemény a víz (a teljesen lágytól egy fokkal keményebb csak), és nekem Quelle mosódióm van, az nem tudom, hogy india-e vagy nem.

Ledorka írta...

Én citromlevet teszek a fehér ruhákhoz a dió mellé. Azzal szép fehérek maradnak. :)
A Qellés mosódió vékony héjú, kicsi. Az indiai jobb, szerintem. (7 évi mosódiós mosás után mondom. :) )

Trixi írta...

Eri: Nagyon hálás vagyok a bejegyzésedért! :-) Köszönöm!
Nagyon sokan szóltak hozzá!

A felmerült kérdésekre választ találhattok a blogomban, ahol szeretettel várom kérdéseiteket, véleményeteket és hozzászólásaitokat is. A termékeket pedig megtaláljátok a Jó áron webáruházban.
Szép napot mindenkinek:
Beatrix

Ledorka írta...

Beatrix, szerettem volna megjegyzést írni a blogodhoz, de nem tudok. :( Itt javaslom, hogy ha máskor nem találod a zacsit, fogj be egy zoknit. :) A célnak pont ugyanúgy megfelel! Nálam egyébként 3 zacskó van használatban. :)

orsolya vanessza kiss írta...

Szia! :)

Én mosogatógépbe is szoktam használni a zacskós változatot..

nekem mosáshoz a termés nem jött be.. de a folyékonyat még nem próbáltam..

Trixi írta...

Szia Lidércke! Már megműtöttem a blogomat, lehet megjegyzést írni! :-)A zoknis megoldást én is ismerem :-), de nem akartam beáldozni egyet sem közülük és hát ugye... mi lett volna a poénnal? :-)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...