2010. január 31., vasárnap

Ufógyár és újrahasznosítás és terápia...

... egyben: amikor már sok a kötelezőből, amikor már lassan haladsz azzal, amivel nagyon sietni kéne, akkor ülj le, végy nagy levegőt és túrj a rongyosdobozba! Nekem speciel van egy, amiben csak a kordbársonydarabkákat gyűjtöm, de már kibuggyan belőle, hiába próbálom elhasználni. Inkább elkezdtem összevarrogatni őket, mint a saját táskámnál, összevissza is és színek szerint is. Érdekes hangulatokat lehet kihozni, és érdekes, hogy nem egy gyors munka, mert mindig megállok és elgondolkodok, valóban illik-e ide vagy oda ez vagy az. Férjem szerint csak húzom ezzel az időt, varrjam, ami a kezembe akad és kész! De az úgy nem jó...

Na mostmár annyi ilyen csíkos darabot gyártottam, hogy ideje kezdeni is vele valamit, mert tényleg rohamosan nő a befejezetlen objektumok száma. Igenám, de a normális méretű kordbársonyaim mennyisége elenyésző (vagy a színe nem paszolna), én meg megfogadtam, hogy nem vásárolok újabb anyagokat. Hát keressünk tovább! Gyerekkorom óta szeretem a szürkét a rózsaszínnel (valahogy az elefánt jut róla eszembe, az meg olyan édes állat!), és van is szürke szövetem:


Aztán a klasszikusabb piros-szürke variációt kellett kipróbálnom:


És bevallom, nagyon jólesett mást csinálni, mint amit kellene... Meg most ölben kéne varrnom, egy maci van készülőben, nem sok híja van már, de hát nincs ölem!!! A pocakom mindig lelöki a dobozt, amiben dolgozom, és nehéz is sokáig ülnöm. Tehát asztalnál se megy gyorsabban. A varrógéptől is sokszor felállok már, a kissé előredőlt pózt a bébi se szeretheti, mert mindig varráskor kezd intenzív rugdosódásba... na már megint nyavalygok...

A táskák a Meskán!

6 megjegyzés:

Timi írta...

Szia! Várom a számlaszámod a cserfescsillag@gmail.com címre. :) Holnap elutalnám a romantikus táska árát. Alig várom!

Ledorka írta...

Hű, de szépek lettek! :))) Nagyon jó a színválasztás.
Nem csodálom, hogy nem bírod sokáig a varrást nagy pocakkal. Pihenj egy kicsit! Esetleg kényelmesen, hátradőlve, fotelben horgolni? :)

Anice kötős blogja írta...

Látom nagyon egyformák a kismamák, én is speciel mást csinálok mint kellene, van ami már majd kibuggyan a gyűjtőhelyéről, nem bírok ülni a számítógép vagy az asztal előtt,az elefánt jut MINDENRŐL az eszembe, kicsit nyavalygós is vagyok :P :)))

Ezek a táskák nagyon szépre sikerültek nálad mindennek ellenére!

Taurus írta...

Mind a kettő nagyon jól sikerült!
Kitartás. már csak 151 nap:)

Lente Julcsi írta...

Nagyon szép mindkettő:o)

Trixi írta...

Eri, ezek nagyon szépek! Mindkettő nagyon tetszik. :-)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...