2010. február 1., hétfő

Hajtás

De senki nem hajt ám! csak beindultam és nem bírtam leállni (na jó, a testem azért néha könyörgőre fogta, ilyenkor leálltam kicsit). Varrtam zacsitartókat, amik kiszabva vártak rám hetek óta:


Varrtam két újabb szürke táskát színes csíkokkal (szürke anyag kilőve). De ezekről nem készítettem képet, majd a héten pótlom.

És varrtam kosarakat, amik szintén kiszabva álltak ezeréve (virágos anyagok szintén kilőve):


Szóval fogyasztom rendesen az anyagokat, reménykedve, hogy egyszercsak rend lesz a szobában...

Több kép a Meskán!

3 megjegyzés:

Trixi írta...

kiseri!!!
Kosarat akarooook! Gyönyörű! És milyen jól mutatna benne a mosódió! Wow! átugrom a meskára kuksizni
Nagyon ügyes vagy!

Szera írta...

De jó neked, hogy ennyi energiád van... :)

Anna írta...

Szera, milyen igazad van. Ezt irigylem én is, pedig tudom hogy nem szabad. Honnan kiseri honnan ez a rengeteg energia??? Ügyes vagy nagyon. Gratula! Pocaklakóra vigyázol ugye...?!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...