2010. február 17., szerda

Macik újra itthon – avagy a hajmeresztő történeteim folytatása...:)


Valamikor ősz végén, tél elején vittem be egy adag varrományt egy helyi, elég színvonalasnak gondolt virágüzletbe. Persze nem tudtak vele mit kezdeni, meg se próbálták mondjuk... na azért a három macimat bevették, szállítólevél kíséretében, bizományba. Én nem mentem be azóta, gondoltam, ha eladták, majd hívnak. Hát egyik nap arrajártunkban férjem bíztatására betértünk meglátogatni, jó soruk van-e a maciknak... egyet se láttam a polcokon! Belül már kezdtem vigyorogni, na mégiscsak lett gazdijuk...! De az eladó savanykodó-sajnálkozó arcát látva hamar elsavanyodtam én is... de akkor hol vannak a macik?! Hát persze, hogy a raktárban! Szatyorban hozta ki őket... fúj...


Én nem is értem. Nem keresik az emberek?! Betérve egy csokor virágért nem kérdezi meg egy ember se, van-e esetleg macijuk?! Ti nem szoktatok macit keresni a virágosnál?! Mert én sem... ám ha meglátom a polcon, akkor már beindul a lelkem és legalább a szememmel simogatom meg... Szegény virágbolt! Olyan hülyék, komolyan nem tudok mást mondani róluk...


Azért próbálkoznak: láttam egy csodás műanyag faliórát egyedi fényképpel dekorálva (valami sztár vigyorgott rajta...), mellette telefonszám, vállalják egyéni elképzelések megvalósítását, stb... Hát igen, fel kellene vennem a ritmust, kissé maradi vagyok a kis mackóimmal...

13 megjegyzés:

Barbi írta...

Hát ezek a virágboltban tényleg idióták! Nem tudom, mit írhatnék, próbálkozz máshol. Annyira édes mackók pedig!

Raindrop írta...

A vaterán meg verekszenek egy-egy ilyen mackóért.
Ebben az országban még az árúkapcsolás is nehézkes, és kimerül abban, hogy a tészta mellé pakoljátok a bolognai szószt!
Azért hála az égnek vannak már nagyobb virágüzletek, ahol sok más ajándék is megtalálható a virágok mellett.
Viszont egy mackóbolt vicces ötlet lenne. :D

Julcsi írta...

Jaj, de bénák! De azért nehogy elkezdj gagyit gyártani!:)) Ezek a mackók csuda édesek és biztosan lesz gazdájuk. Ha nem abban a kisvárosban, hát valahol máshol. (Mellesleg én nagyot csalódtam az országos kirakodó vásárotokban is. Csodára számítottam, de kínai portékát találtam. Még a régisék is kínaiak voltak...)

Macus írta...

A raktárban voltak???
Miért nem az eladótérben, hogy meglássák őket? Vagy a kirakatban? Nem vagyok egy marketing guru, de az igény elé kellene menniük.
Amúgy meg olyan jók ezek a "memmék".
Viki régebben így mondta.

Nagyváradi Csilla írta...

Hát igen, nem mindegy hova viszed a munkáidat... Én is egy barátnőm virág-ajándék boltjába akartam néhány kitűzőmet kitenni, megnézte, azt mondta nem oda való. Amúgy nagyon segítőkész, kedves ..., gyerekkorom óta ismerem. Olyan boltot kell keresned- és ez nehezebb, mint a mackókészítés :( - ahol szerinted a mackóid is jól éreznék magukat. Szóval: no bóvli. És nem feladni!!! (Egy másik barátnőm szerint lehet, hogy 10 helyből csak egy jön be, ő tapasztalta.)
Az is vicces volt, mikor Pesten sétálgatva egy bolt kirakatára böhömnagy betűkkel ki volt írva: EGYEDI AJÁNDÉK; gyors megnéztem.
Aha, egyedi kínai bóvli! :)))

Trixi írta...

Csatlakozom!
Virágbolt béna! Legalább megpróbálta volna... és szól ha nem megy!
Sajnos ugyanaz megy az üzletekben, mint a médiákban. A nép butítása. Vedd meg az óccsó gagyit, ne legyen ízlésed, ne legyen igényed.
Szomorú!
A macik pedig tündériek! Meskára felteszed, hogy lássuk az árakat? ;-)

Fércművek írta...

Hidd el, ez a jobb verzió. Én elmentem egy boltba, hogy haza hozzam a férceket és nyitva sem voltak. Na úgy aztán tényleg nagyon nehéz eladni. :)) Ezen csak röhögni lehet...

Maimoni írta...

Talán ha Antonio Banderast applikálnád a macik hasára... vagy várj csak, nem jó, ő már nem hasít annyira. Akkor, Brad Pittet Angelina Jolie-val, kis szívecskében? Nem...?
Kár...

Lente Julcsi írta...

Tényleg hülyék :o(

Eger egyik cukrászdájában rengeteg maci van(dekoráció),és olyan jó nézegetni őket,mikor betérünk :o)

F.Gina írta...

Sajnos, sok ilyen boltos van :(( És személyes sértésnek veszik, ha bemész érdeklődni :((
Pedig milyen helyesek, főleg az utolsó !

Shushanna írta...

Ne aggódj! Mindegyik megtalálja szerető gazdiját! Futás vele a Meskára! Méltó helyen ott tudnak várakozni ezek a helyes kis mackók! :)

bemka írta...

Nahát...én is pontosan így jártam, csak én három babát vittem, én is virágüzletbe.Az enyémek nem a raktárba, de a lehető legeldugottabb polc, legsötétebb sarkában árválkodtak.És olyan kicsik voltak, és látszott rajtuk, hogy nincsenek jól.Hazahoztam én is őket s azóta már gazdijuk is van.Remélem szeretik őket.
Aranyosak a macikáid( és csak súgva mondom- kicsit irigy vagyok rád)
Régóta leselkedem nálad,mostanában rendszeresen.Gratulálok neked a gyönyörűszép családodhoz.

KisMesterek írta...

Szegény macik ott öregedhettek volna meg a raktárban. Tessék legközelebb megbízható kezekbe adni a drágákat.
Holnap délben (vasárnap)lesz egy bejegyzésem, ami téged érint. Remélem nem bánod.

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...