2010. február 3., szerda

Amikor megmutattam Hannának Nagycsili különleges ékszereit, rögtön beleszeretett és szeretett volna ő is. Kisebb segítséggel (a hátulját varrtam csak én) készített egyet magának. Nekem nagyon tetszik üde és kislányos, én meg elfogult anya... Azért a technikáján van mit javítani, pl. zöld cérnával kezdte a drága a varrást, és néha az öltések se oda kerülnek, ahova szeretné. De nem adja fel, és ez tetszik!


Tegnap végre elkészültem a lassanhaladós macival, itt még nincs a nyakkendő a nyakában, most meg már dobozban várakozik, nem tudok róla új képet készíteni:


És beálltam a kiváncsiskodók sorába, sütöttem ma egy "DNK" kenyeret – azaz dagasztás nélküli kenyeret. Jó ropogós a héja, belül foszlós, mintha kemencében sült volna! Az előbb nyomtam be egy szeletet nagy bögre frissenforralt házitejjel... mintha visszarepültem volna 25 évet az időben... Sokszor sütünk kenyeret, csak a lusta terhes háziasszony miatt maradt el mostanában, de ez gyors és egyszerű, és naaaagyon finom... Én tettem bele korpát is, és talán túl sok víz került bele, nagyon ragacsos volt nyersen. Kb. másfél órát kelesztettem, hajtogatás után pedig csak negyedórát. Ugye, milyen szép lett?


Most megyek lefeküdni, valami kórság bújkál bennem...

5 megjegyzés:

Pejho írta...

Hát ez a kis maci nagyon tündéri lett! Igazán elővehetnéd mégegyszer egy sálas fotó kedvéért:))

Nagyváradi Csilla írta...

Látom Hanna is szereti a pöttyöket! :)))
Nagyon ügyes!
És igen, ezt csak úgy lehet művelni, ha nem adod fel!

Fércművek írta...

Hanna nagyon ügyes. A maciba szerelmes lettem. :)

Vacskamati írta...

Ügyes lány!! Tégy elé néhány gyöngyöt, gombot is!! :)

Remélem, nem leszel beteg! Pihenj sokat!

Jandó írta...

Hanna nagyon ügyes, már ilyen kicsiben is. Mondjuk van kitől örökölnie. :) A maci irtó aranyos lett.
Kérlek nézz be hozzám, van egy díjam számodra.

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...