2010. január 15., péntek

Ma...

... végre leültem a géphez és varrtam! Napokig náthás voltam, fullasztó köhögéssel, néha feküdtem, néha nem, de varrni nem tudtam. Jakab meg is jegyezte, hogy mostanában nem gyártok UFO-kat... hihi! ha egyszer nem varrok...

Na de ma eltüntettem egy ilyen befejezetlen kupacocskát. Egy kedves határontúli megrendelőm kérésére két készlet poháralátétet varrtam, amik tulajdonképpen félig készen vártak rám egy ideje.


És edényfogó bigyókat is kért, amikkel először próbálkoztam.


Na jó, tegnap is varrtam, de az még olyan nyögvenyelős volt. Nehéz volt visszarázódni, valahogy nem ment olyan simán, mint szokott. A legjobb barátom megint a bontó volt...
Elkészítettem egy székhuzatot, mostmár tudom, hol hibáztam és a következőt hogyan fogom megvarrni. Varrtam egy sziruposan rózsás táskát, ma meg a kevésbé szirupos testvérét – de ezekről pocsék képeket tudtam ma produkálni, holnapra marad a fotózás. És akkor mehetnek a Meskára is.

És készülnek az ajándékok is, de persze ezeket nem mutatom még meg!

3 megjegyzés:

Ili írta...

Gyógyulj meg mihamarabb!!
Nagyon ügyes vagy, ha egy nap alatt ennyi mindennel végzel.
Szuper lett minden.

Anna írta...

Én is azt mondom, hogy szuper lett MINDEN! Vigyázz magadra nagyon. Várok én türelemmel...

Anna írta...

Nem lennék Éva lánya, ha nem kattantam volna be a Meskára a bejegyzésed elolvasása után! Nagyon szép a "szirupos" műved, egyszerűen csodás. Azért mégis maradok a madárkás változatnál!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...