2009. november 4., szerda

Közkívánatra...

... írok. Már hiányolnak páran, barátném és férjem egyenesen mérgesek. De nem volt kedvem... nem tudtam, mit írjak, aztán meg szomorkodtam, és azért nem tudtam, Mit írjak. de mától le kellett tennem a terhemet, és pozitívnak kell lennem.


A szomorkodásom oka az egyik baba távozása... hétfőn az ultrahang-vizsgálaton csak egy kis maszatka maradt belőle, szívhang sincsen. Megsirattam, dühöngtem, okokat kerestem,vádoltam magam és másokat, értetlenkedtem, de mától az élő babára kell koncentrálnom. Ő jól van, szép nagy, és láttam kalimpálni a kis kezecskéivel! Nagyon jó érzés volt...


És ma másfajta öröm is ért: megvették a kis sapit a Meskán! Napok óta azon gondolkodom, mit csinálok rosszul, hogy nem megy a bolt(egy csomó okot tudok, de mégis...), és pont azt terveztem, hogy ami lejár, vissza se töltöm, erre csörgött a telefonom! És egy kedves hang érdeklődött, hogyan tudna utalni, mert megvették a sapit... hurrá! Végre történik valami!

A varrószobában is elkezdtem rendet pakolni, mert már lépni se lehetett, mindent bedobáltunk, ami mostanában útban volt. De kezd visszatérni az alkotókedvem, és jó lenne odaférni a varrógéphez... és most ettől az eladástól még több kedvem lett! Majd hamarosan jelentkezem az új varrományokkal! Meg az ígéreteimmel... mert van egy pár elmaradásom.

23 megjegyzés:

Kaoka írta...

Kitartás. Sajnálom. :( Mostmár beindul az üzlet, ha egyszer elkezdődött. Látod, tőlem egyszer sem vásároltak, be is zártam. :)

Csipcsilla írta...

Nehéz bármit is mondani ebben a helyzetben. Kitartás drága Erikám! Előre kell tekinteni és örülni annak ami van...

Pénteken mehetünk??

egy anya írta...

Annak idején nem akartam megírni neked, hogy Mesinknek is volt egy ikertestvére. Mióta ezt Mesink tudja, a szülinapján mindig készít egy kis ajándékot NEKI.

Zsófi írta...

Ó! Nagyon sajnálom. :-( Őszinte részvétem.

hildiko írta...

Fogadd együttérzésem, sajnálom, hogy ez történt.
Gondolj arra, hogy a baba integetett neked, számít rád.
Jó egészséget nektek!

Üdv: Ildikó

Pejho írta...

Jaj, de örülök, hogy írtál és hogy egy picit jobb a kedved. Kerestelek este, de foglalt voltál, később meg már nem volt időm. Jó újra olvasni a soraidat!

Fércművek írta...

Bizony, tessék írni nekünk sokat. Meg persze varrni! :)

Julcsi írta...

Annyira féltem, hogy ilyesmi lehet a háttérben, ez a hallgatás oka, így írni sem mertem neked.
Sajnálom!

De már jobban vagy és ez a lényeg! Hajrás gyógyító varrás!:)

ccsigaház írta...

De jó, hogy jobb kedved van! Rendben lesz minden, meglátod. Koncentrálj a babára!

Unknown írta...

Valahogy sejtettem, hogy gond van. Nagyon sajnálom! De nézd a pozitív oldalát mindig! A meglévő picúr rendben van és egészséges. Biztosan így kellet lenie. Pihizz sokat és szeretgesd a babád, no meg varrjál szépeket!Szorítok, hogy minden rendben legyen!

inecsg írta...

Minden rendben lesz ezután!

KisMesterek írta...

Már tegnap is olvastam a hírt, de nem igazán tudtam, mit is lehet ilyenkor írni ismerős ismeretlenként. Az örömre könnyebben találok kifejezéseket , mint a bánatra. Együtt érzek veled, tudom milyen veszteség ez.

PAMIS Takarító Kft. írta...

Sajnálom :(

orsolya vanessza kiss írta...

GRATULÁLOK! ---Nem is tudtam, hogy babát vársz ! :)

De jó.

Annás írta...

Nagyon sajnálom, hogy ez történt veletek! Vigyázz magatokra!

hordosv írta...

Szerencsés babátok lesz mindig vigyázni fog rá a tesója odaföntről.

Barbi írta...

Már írtam neked a Nyavalygón. Nagyon örülök, hogy mindezek ellenére pozitív vagy és az alkotókedved is megjött! :D És kár hibást keresni...

H. Mária írta...

Sajnálatos, hogy így történt, de ahogy látom a babád szépen fejlődik. Vigyázz rá és ne feledd elsősorban neki van rád szüksége, minden más halasztható. Üdv. Mária

Freemam írta...

A gyászban is segít a munka!
Sírj sokat, tisztísd meg a lelked a fájdalomtól!

De a varrást abba ne hagyd!
Sajnos idén nem fogja rá futni, de szeretnék tőled rendelni egy jó pár dolgot!

Szép napokat Nektek!

Erika írta...

Köszönöm nektek! naaagy ölelés mindenkinek!
Futok is varrni!

LARION írta...

Én is kívánok Neked jó sok energiát, hisz ennyi kisember mellé kell egy jó adagnyi.... :)))
Örülök, hogy a "nehezén túl vagy" , nehéz ilyenkor szavakat találni..... én mindig felnézek az olyan Anyákra, akik körül ennyi kis csodalény cseperedik fel ( és még varrni is tud mellettük !!! ), minden elismerésem Neked és a Férjednek........ Mennyi örömben van részetek, hisz triplán adják vissza a szeretetet a gyermekek minden nap......
A boltról is valamit, nekem is volt korábban vissza esésem ( nehéz mindig kitalálni valami újszerűt, bár kihívás is valahol....), ne magadat vádold, szerintem a gazdasági körülmények és a jó kis kapzsi kormányunk teszi ezt mindenkivel, hogy egyre kevésbé jut bizonyos dolgokra pénz a házi kasszából.... Gyönyörű mackókat csinálsz, szerintem az is jó ötlet mostanában.... Fel a fejjel, muszáj erősnek lenned!!!

gabcsap írta...

ÓÓÓ sajnálom:(
De az azért megnyugtató és vígasztaló,hogy a másik picivel minden rendben:)
Ölelés:)

Aranyalma írta...

Fel a fejjel Eri! Ne vádold magad, mindent rendben csináltál, nem te vagy a hibás. Örülj a kis jövevénynek, biztosan fürtös lesz ős is! :)
A Meskás vásárlásodnak örülök! :)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...