2009. november 23., hétfő

Teáscsészék...



... a Meskán.

Mégpedig önbizalomhiány miatt. Van itt egy virágbolt, ami nagyon szép, színvonalas, és ahol már adtak el macimat. Egy ideje várják egyéb munkáimat is, én meg hetekig készítgettem, varrogattam egy nagy szatyornyi cuccot, de nincs merszem elvinni. Nem tudom igazán megmagyarázni, miért... valahogy nem hiszem, hogy ebben a városkában bárkit is érdekelne meg bárki is értékelné... A férjem persze nagyon haragszik rám emiatt. De egyszerűen nincs merszem bevinni a portékámat, már párszor megautóztattam a szatyrot és mindig hazahozom.
Hát most elkezdem feltöltögetni a Meskára, ott hátha lesz, akinek megtetszik. Jobb, mintha itt állna csak...

12 megjegyzés:

Ida13 írta...

Irigy vagy! A helyiektől sajnálod a lehetőséget, hogy posta-díj nélkül hozzájuthassanak ilyen különlegességhez?! A fiatalabbak is megfizethető áron lephetnék meg szüleiket karácsonyra valami kézműves remekkel, ami használati értékkel is bír, nemcsak dísz. Egy próbát megérne!
Elvigyem én a boltba őket mondván, hogy a te terméked?

Bambuc írta...

Nagyon klasszak ezek a csészék, vidd csak be őket!Biztos megveszik! Én inkább aggódhatnék, hogy itt Szentendrén, ahol annyi szuvenír bolt van, bevennének-e kézműves dolgokat.

Vacskamati írta...

Jaj, de butus vagy! Ha már vettek át tőled holmit, mi miatt aggódsz? És ha nemet mondanak? Mi a legrosszabb, ami történhet? Legfeljebb elhozod a bótból, ha közben elkél a Meskán.. Na, gyerünk, mélylevegő és vidd!! :D

(Személy szerint a piros mintás a kedvencem.. az elsőről hiányzik valami... talán az alsó sor tájékáról valami kis hímzés...?)

Julcsi írta...

Jaj, ne butáskodj! A legközelebbi útra meg kísérjen el a férjed is! A te állapotodban nem cipekedhet annyit az ember:DDDDD
A teáscsészék klasszak. Egy aprócska megjegyzés: a fülükhöz próbáld ki a fonallal tömést, amit mutattam a blogon.

inecsg írta...

Én is arra szavaznék, hogy hagyd csak a boltban a portékáidat! Hidd el, el fog kelni!

aarkus írta...

Hát, én a Meskáról biztosan nem rendelnék, túl bonyolult az nekem, regisztrálni, rendelni, fizetni, várni a postát...

De ha meglátnék egy ilyen kis szépséget, mondjuk egy virágboltban egy esős, borús novemberi napon, bizony megvenném gyorsan, hogy jobb kedvem legyen és jó meleg körülöttem!

Na csak rajta, irány a kocsi és a bolt!!!

Fércművek írta...

Nekem is a pirosas a kedvencem. :) Lehet, hogy másnak is az lenne, ha látná a kirakatban :)))))

Timici írta...

nekem a kockás szélű tetszik nagyon, de a többi is szép!
vidd el bátran, bár bagoly mondja verébnek:S én is nyúl vagyok:( folyton aggódom, hogy fog-e tetszeni, amit készítek:S

Cila Zzy írta...

Na ne már! Ida 13-nak igaza van! Ráadásul most erzsébet-Katalin idején... Ne butáskodj már! Mennjetek!

Silerika írta...

Ezek a csészék megállják a helyüket! Én is bátorítalak, főleg, hogy már ismerik a boltban a munkádat.Nekem a középső tetszik.:o)

Kovácsné Julcsi írta...

Igenis tessék elvinni őket! Irgumburgum :o)

Maimoni írta...

Most hülyéskedsz????!!!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...