2009. november 20., péntek

Nyami-nyami!

Szerdán nálam járt Csipcsilla és kicsi fia, Balázs. Csilla mutatott egy-két horgolós fogást, nem voltam tisztában néhány alapvető dologgal(így jár, aki könyvből tanul...). Annyira ügyes! Ripsz-ropsz megy neki az egész, nem semmi! A készülő közös takaróhoz horgoltunk egy-egy blokkot, az övé szép lett, az enyém marad tanulódarabnak... nem lett beleillő. Azóta próbálkoztam ám, de megint nem sikerült... grrrr! valami baj van velem?!

Balázs levett minket a lábunkról... édes egy pofa! Egyfolytában mosolyog, jön-megy(vicces kis gorillamászásban, ahogy János mondta), folyton dolgozik valamin meg cipel meg pakol, és nagyon tetszett neki a gyerekek társasága. Az azért vicces volt, mennyire elszoktunk egy ekkora gyerektől: nem győztünk pakolni előle...:) Hát majd újra átrendezhetjük a lakást, tavasszal...

Csilla kedves ajándékokat is hozott nekünk: a gyerekeknek gipszfigurákat, amit kifesthetnek, egy kis varrott kosárkában, és finomságokat. Én egy receptfüzetet kaptam, nagyon szép és vidám borítóval, és: egy receptet is benne! Túrótorta... nyam-nyam! Ma ki is próbáltam, és nagggyon finom!!! A tetején cukros tojáshab van, és azok a furi pöttyök a tetején cukorkiválások vagy mik. Az élvezeti értékén nem változtat, sőt...!


A receptet nem írom le, nem vagyok egy gasztroblogger... meg kedvem sincs bepötyögni...

1 megjegyzés:

Fércművek írta...

Igen, kérek szépen.
ja, hogy nem volt kérdés? :) Nem baj. :)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...