2009. november 24., kedd

Én mondtam!


Ebben a városban tényleg nem érdekli az embereket semmi...

Ti annyira kedvesek vagytok, olyan jólesett a bíztatásotok! Köszönöm!!! Át is gondoltam a dolgot párszor, nagy levegő és...

... ma erőt vettem magamon és bementem a virágüzletbe a szatyrommal. Minden tetszett, mindenért odavolt a virágoslány, de szerinte semmit nem visznek az emberek... Mutatott egy pár levendulás szívet meg szütyőkét meg vállfát, amit négy hónapja hozott be valaki, és SENKI nem vett belőle egy darabot se!

Hát ezt mondtam én is... hogy ez lesz. Ismerem a várost, bocsánat, nem akarok általánosítani, de általában tényleg nem érdekli őket a kínai tömegárun kívül semmi. Pénzt meg aztán főleg nem adnának érte. Megszűnt az egyetlen lakáskultúraszerű üzlet is... pfh! Azt hiszem, át kéne állnom a traktorgyártásra vagy a seprűkötésre. Az megy. Jaaa! meg az otthonka! Az országos vásárokon, amit havonta rendeznek meg itt és a fél ország idesereglik nyomorogni, egész standok csak otthonkákkal vannak tele! Ez komoly! Mindenféle színben és méretben, nejlontól a flanellig!

A szívem szakadt meg, de a három macit otthagytam... hátha... de igazán áron alul. Meg se mondom, mennyiért... Brühühü! Ezért kínlódtam?! Tényleg feltöltögetem a Meskára inkább a sok cuccot.

Én mondtam...

13 megjegyzés:

Fércművek írta...

Azt hiszem ez majdnem mindenhol tendencia. :( Én meg most kezdek beleszeretni minden kézzel készült dologba.
Egyébként otthonkából is biztos lehet kedveset, de azt hiszem ott is az ár a lényeg. :(

Vacskamati írta...

Ami most a boltban áll több hónapja, Karácsony előtt (egy nappal) egy darabig el fog fogyni. Ne add áron alul, ne add alább és legfőképp ne add fel! És amúgy történt valami szörnyűség? Bebizonyítottad magadnak, hogy igenis ki tudsz állni magadért! Gratulálok! :D

Julcsi írta...

Én nyomorogtam azon a vásáron az idén:) Tényleg bóvli-bóvli hátán, kínai cucc román cucc hátán:(
De attól neked még nem szabad feladnod, mert amit csinálsz az jó! És ezt te is tudod, mi is tudjuk!

Ida13 írta...

Ez annyira lélekölő. Főként, ha azt nézem, hogy mennyit hagynak az meberek egy-egy csokorért a boltban. Nem akarom lebecsülni a virág értékét és varázsát, de számomra értékesebb lenne egy ilyen ajándéktárgy, mint egy hatalmas csokor. Reménytelen vagyok.

Cila Zzy írta...

Ez az! Szarvasmicinek totál igaza van! Nálun k is tele van az ovi mindenfélékkel. Az adminisztrációs nőci, akinél az ebédet, egyebeket fizetjük be, nála vannak. Még egy nagy levegőőőő.... és start!

Szera írta...

Én a MESKÁ-ra szavazok, bár nekem az sem való... :)

Barbi írta...

Hát igen, én is gondoltam már rá, hogy itthon bedobom a dolgaim, de itt tojnak rá a népek. Aki meg megkért, annak a varrógépem miatt sajna nem tudtam vállalni. Rémes. Egyszer üvegfestményeket adtam be a boltba, és azok sem mentek. Persze a boltos az én áramra még rátett jócskán, hogy neki is legyen haszna (!) és úgy persze, hogy drágák voltak. Pedig annyira édesek a mackóid! :D
És nagyon jó volt az üzid! :D
Tényleg milyen jó lenne egyszer találkozni! :D

janucbajusz írta...

Hát sajna a mi ovink nem ilyen hely, még az uzsit is elopják ha nem figyelsz...

Gabella írta...

Igen, sajnos ez van... Pl. a FŐNÖKasszony, tehát sejthető, hogy jól áll anyagilag, nem rendel tőlem kötött pulcsit a lányának, mert a kínaiban már 500-ért is tud venni. Nem éri meg neki 2-3-5 EZERért!

Köszi, hogy írtál, minden érdeklődés jól esik. Lassan javul a kezem, de javul! Még nem kötök, kis ideig még pihenek ezzel, de még idén belefogok valami újba! :)

Bambuc írta...

Az ovi szerintem is jó ötlet. Az is lehet, hogy lesz karácsonyi vásár valamelyik oviban, általános iskolában. Kérdezősködj anyukáknál. És nem adhatod fel a "népnevelést"! Ez közös ügy! Sok sikert!

Erika írta...

Hát több okból nem fogok helyben árulni, az ár és az igénytelenség csak kettő ezek közül. Senki nem lehet próféta a maga hazájában ugyebár...:)
Viszont a Meskán már lett is pár vevőm, azt hiszem, maradok ennél!
És persze szép csendben, lassan, de alaposan terjesztem a szépet ajándékokkal meg ismeretséggel... mert azért van egy kis "mag", akiket érdekel még a kézzel készített táska, miegyéb... hála Istennek!

Névtelen írta...

Kedves Kiseri. Kulfodre postazol??? Nagyon tetszenek a cuccaid! Szivesen beiratkoznak hozzad egy rovid-tanfolyamra hogy egy-ket dolgot megtanuljak. Gratula a szep munkakhoz. Anna (Erdely)

Erika írta...

De aranyos vagy, Anna! Nem hiszem, hogy tudnék újat mutatni... de szívesen segítek bármiben, ha tudok, és postázok külföldre, persze! Írhatsz emilt is, oldalt van a címem!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...