2009. november 27., péntek

Azért szépeket is varrok...

A rumlis(nagggyon rumlis!) varrószobámban hetek óta nem találtam ezeket a táska-elejeket vagy miket, már kezdtem feladni, mikor végre egy nagy kupac alól előbukkantak. Csak ki kellett hímeznem meg összevarrnom és mehettek is a Meskára! A pirospipis már el is kelt... Úgy látszik, tényleg a Meska a megoldás... Mióta töltögetem a dolgaimat, egyre több vevőm van! Sokat számít a napi megjelenés, nem is gondoltam, hogy ennyire. Hát ajánlom nektek is! Rajta!

8 megjegyzés:

Ili írta...

Na látod, mindig van megoldás és még csak kuncsorogni sem kell senkinek.
Gratulálok az eladásaidhoz!

Julcsi írta...

Na látod, szép az élet!:DDDDD
Az hogy elkelt máris, nem meglepő! Hiszen nagyon szépek.

Fércművek írta...

A pirosról lemaradtam, de a másikat rögtön kedvencnek jelöltem. :))

Erika írta...

Igen, tényleg szép...! Láttam, Jutka, köszönöm! és azóta úgy bezsongott a pirosmadaras vevője, hogy rákattintott a másik táskámra is és cserélni szeretne! De én még jobban összekavartam: elküldtem a harmadiknak a képét is...:)) Hihihi! na most mit lép?! Annyira vicces! és olyan jó érzés, hogy valakinek ennyire teszik a munkám, hogy dönteni se tud...

Ledorka írta...

Nagyon szépek. :)

egy anya írta...

Jó a bejegyzés címe: ..."azért szépeket is varrok"...aha, a sok csúnyaság mellett...:)))
Hát, komolyan, Eri, felírnék neked egy láda önbizalomerősítő tablettát, ha lenne ilyen.
A címet meg tesék kijavítani: "Csupa csudaszépet varrok"-ra
És lám, igazad lenne, tényleg csudaszépek. :)

egy anya írta...

én is javítok: teSSék.

Erika írta...

Virág, olyan drága vagy...! Köszönöm, várom a tablettákat!:)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...