2009. november 12., csütörtök

Macilány

Befejeztem végre a kiszabott macikat, a kockás kapott egy sálat, a zöldes-barnás lódenből készült macilány pedig valami finomat kívánt emellé a durva anyag mellé:

Szerintem nagyon bájos lett!

Tartozom még egy képpel a kis pocaklakóról:



Nem túl jó, mert állandóan kalimpált meg integetett, egy pillanatra se maradt nyugton... alig tudta a doktorbácsi bemérni! de az látszik, hogy szépen nő és remekül érzi magát... ez megnyugtat.

És most megyek vissza varrni! Tegnap átmásztam a kupacokon és csakazértis leültem a varrógéphez! Közben próbálom elpakolni a dolgokat, munka közben talán jobban átlátom a káoszt meg rá is kényszerülök, hogy helyet találjak a kosaraknak, anyagoknak...
Hamarosan jelentkezem a varrományokkal! Már itt az ideje...

4 megjegyzés:

Barbi írta...

De szép a picid az uh képen! :D :D
És a mackók is nagyon édesek!

H. Mária írta...

Nagyon jó a kép. A macikkal kapcsolatban írtam e-mail-t. Üdv. Mária :D

Ida13 írta...

:) Megnyugtató mindig látni, hogy minden rendben.:)

Bambuc írta...

Nagyon helyes ez a mackó. Szép az orra. Nekem nem mindig sikerül ilyen szép orrot varrnom nekik:-)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...