2009. november 8., vasárnap

Nohát még mindig nem varrtam, olyan rumli van a szobában, hogy elmegy a kedvem tőle... egyszer már elkezdtem rendet tenni, de a nagyfiam mindent leborogatott, miközben csapdákat állított a többi gyereknek. Hát így végleg elment a kedvem a további pakolástól... majd összeszedem magam egyszercsak!

Viszont kb. két hete elmúlt a hányingerem, ezzel egyidőben jelentkezett az éhség és a főzőkedv. Újra tudok kenyeret sütni, sőt, tegnap pogit sütöttünk Hannával! És azt se tudom, mit egyek, olyan, mintha újra felfedezném az ízeket! Mindennap főzök és eszek! fantasztikus! Tudom, hogy ez most viccesen hangzik, de az érti talán, aki hónapokig küszködött hányingerrel. Volt, hogy sírva ültem este az ágyban, mert nem tudtam eldönteni, egyek-e, mert ha eszek, még erősebb hányingerem lesz, de az éhségtől is az volt...

Tegnap elkészítettem Virág köhögés elleni szirupját is, muszáj kipróbálnunk ennyi taknyos és köhögős gyerek mellett! Stodal szirupot szoktam adagolni nekik, hatásos, de egyre drágább. Ez jóval olcsóbb, és két befőttesüveg meg egy kis üveg telt meg vele. A lábasban maradt maradékot teával fogom hígítani. Egy cseppje sem veszhet kárba!

5 megjegyzés:

Aranka írta...

Szedsz Elevit kismama vitamint gyógyhatású készítményt ugyanis az nekem csökkentette a hányingert és nem gyengültem le a 16 hét koplalás alatt. + 1 védi a fogakat is.

PAMIS Takarító Kft. írta...

Jól néz ki a szirup, remélem beválik.
Lehet, hogy mi is kipróbáljuk.

Kicsoda írta...

ezt a szirupot leirnad kicsit reszletesebben? nalunk is a kicsi kohogos es en az utilandzsafuves szirupot adom, de nem igen hiszem, hogy sokat segit:-)

Erika írta...

Aranka! Igen, szedek vitamint a pozitív teszt óta, mert nem voltam valami jó állapotban akkor. De a hányingert a vitaminok és a vas is okozhatja:) Ám nálam a terhesség általános velejárója, ha kislányt várok... de valószínű, hogy ő nem él már, azért nincs többé hányingerem...:((

Kicsoda! Virágnál részletesen le van írva, kattints ide:
http://kostolo.blogspot.com/search/label/kakukkf%C5%B1

PI! szerintem nem rossz! De beszámolok róla még!

PAMIS Takarító Kft. írta...

Oké, várom.

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...