2009. november 13., péntek

A hidegre való tekintettel ma nem énekelni kezdtem, mint Micimackó, hanem varrtam.

Sára nagy haja miatt elég nehéz használható sapit találni neki: feltolja az óriási hajkupac és nem véd semmit, főleg a fülét nem. Volt egy bevált sapkánk, de kinőtte(bármilyen hihetetlen, nő ez a kislány, bizony!!!), és ennek mintájára varrtam egy hasonlót:


Hanna fázós kezei pedig egy kidobásra ítélt gyapjúpulcsiból kaptak kesztyűt. Olyan finom meleg, ebben ücsörögtem délután... vadászni fogok még ilyen jó kis összement pulóverekre, és magamat is meglepem egy szép kesztyűvel...


Ez a nadrág pedig az egyik kedvencem! Még szeptemberben varrtam Samunak, mikor ovis lett, készülve a hidegre, kedvenc piroskockás gyapjúszövetemből... A zsebéből Samu egyik kedvelt állatkája kukkol ki: ha valaki nem ismerné fel, egy béka... tudooooom, béna béka...na! de akkoris béka.


Jó érzés, hogy kezdek újra magamratalálni. Azt hittem, soha többé nem fogok varrni... Most el is határoztam, hogy mindennap megpróbálok valamit alkotni, ha már ilyen sok olvasóm lett, érdemes legyen idejárniuk. A Meskára is szeretnék feltölteni új dolgokat, és jövőhéten végre erőt veszek magamon és elviszem pár cuccomat egy helyi üzletbe, ahol a maciknak már volt kis sikerük. De ehhez tényleg szigorúbbnak kell lennem magamhoz és le kell ülni a géphez varrni... Juj! És a tartozásaimat is szeretném megadni! Már gyűjtögetem hozzá az infokat...:) Mindenképpen olyan ajándékot szeretnék adni, amivel örömet szerzek a nyerteseimnek meg a PIF-eseimnek. Na hajrá!

13 megjegyzés:

Zsófi írta...

Jóóóók! :-)

A béka sem béna. ;-)

Barbi írta...

Nem is béna a béka, tök cuki! A többi szerkó is! :D

Szera írta...

Akkor hajrá! :)

Csipcsilla írta...

Klasszak a cuccok! Örülök, hogy erőre kaptál!

Jandó írta...

Irtó édi gyerekeid vannak :). Minden cucc nagyon jó lett. Legjobban a kockás naci tetszik békástól. Örülök, hogy újra magadrataláltál, és varrsz.

Unknown írta...

Csak így tovább!
Sokat gondolunk rátok! A mackók gyönyörűek, irigykedem rendesen, de nekiállni nem merek...:( Vigyázz magatokra! Ági

Unknown írta...

És persze a legújabb varrományok is nagyon tetszenek!

egy anya írta...

De jó fej az a béka! Méghogy béna...! És látom, nálatok is minden...izé...mindenki a helyén...gyerek az asztalon, béka a zsebben. :)))

Fércművek írta...

Nekem nagyon tetszik a béka. És a pulcsiből kesztyű is nagyon nagyon. Mostanában én is ráálltam a pulcsivásárlásra. Remélem egyszer lesz belőlük filc. :))

Barbi írta...

A gyerekek édesek, és látod veled sincs baj: ugyanolyan ügyes vagy, mint voltál. Nekem Samu gatyója tetszik a legjobban! Puszi

Freemam írta...

Ez a sapka egyszerűen fenomenális lett!
Nagyon tetszik, ez a fazon, ami Nórinak is bevált!
A béka pedig édes, tudd meg! :)

Eszti írta...

A sapi szerintem szupi, a békának meg ott a helye a nadrágzsebben! :D

Gyönyörűek a gyerekeid! :)

Anna írta...

Aranyos a béka! Nagyon ügyes vagy.
Vegignéztem a blogod, és ha nem is írok mindenhova egy kommentet, írom itt: NAGYON tetszenek a munkáid!!! Csak így tovább.

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...