2009. november 21., szombat

Díjat kaptam....

... aminek nagyon örülök, jólesik Szera kedvessége! Mindig tudja, mivel tud örömet okozni... nemcsak nekem. Köszönöm!


Továbbküldöm... öööö... kinek is?! Annyi jó hely van, ahol szeretek időzni, vagy azért, mert szépeket látok nála, vagy mert vicces, vagy mert szép gyerekei vannak, vagy mert elgondolkodtat, vagy feltölt, vagy egyszerűen kedves... és még sorolhatnám. Férjem pont tegnap akadt ki azon, mennyi a rendszeresen olvasott blogom, de tényleg szeretek visszatérni oda, ahol jó lenni! És valahogy egyre több az ilyen blog... (vagy megint jön a begubózós tél?)

Hát ezért nehéz döntenem, de muszáj! Valamennyire egyszerűbb a dolgom, mert páran már megkapták...:)
Küldöm ezt a kedves díjat Máriának a csodás óriás-családja miatt, nála mindig új erőre kapok, hogy folytassam az anyák fárasztó de nagyon szép hétköznapjait.
Küldöm Julcsinak, aki nemcsak szép gyerekeket nevel szépen, hanem még csudaszép dolgokat is készít.
És küldöm Virágnak a sok praktikus ötletért és finomságért.

Ma készült nálam a rumlis(nagggyon rumlis!!!) varrószobámban egy macis zacsitartó. Kérésre. Igaziból nem nagyon tudtam, milyen legyen, aztán kezembeakadt ez a macis anyag, ami valamikor függöny volt, és ez lett belőle:


Készült egy kedves-virágos is a Meskára:

2 megjegyzés:

H. Mária írta...

Köszönöm a díjat! Nagyon meglepett. Nem vagyok én különleges, csak egy anyuka, akinek történetesen 9 gyereke van és egy remek férje. Szeretek blogozni, de az én férjem soha nem néz bele. Miért? Azt mondja, mindent tud, mert mindent elmondok neki, ezért nem olvassa. Talán, akkor mégis olvassa, ha nem vagyok itthon? Mária :DDDD

egy anya írta...

Köszönöm Eri, hogy gondoltál rám. Igazán jól esett.:)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...