2009. szeptember 17., csütörtök

Vegyesvágott

Jakab jól kezdi a tanévet...:)


Ma megérkezett a hőn áhított vágólapom! nem is akármilyen: japán csoda, amin nem látszanak a vágásnyomok, öngyógyító a felülete! Nahát, miket találnak ki? vagy csak én nem hallottam még ilyet...


Az ára is nagyon kedvező, itt nézzetek körül! Valakinek a hozzzászólásában olvastam valakinek a blogján... szóval már nem tudom, ki ajánlotta, de nagyon köszönöm!!!

És mi az, aminek egy gyerek nagyon tud örülni???
Hát persze, hogy a csomagolás!


Elkészült egy újabb befejezetlen mű, ez is rég várta már, hogy összeállítsam, annyira, hogy egy hétig nem is találtam sehol... valami rendszert kéne kitalálnom a félbehagyott dolgaim tárolására. Vagy nem félbehagyni...


A Meskán megvásárolható!

6 megjegyzés:

Cila Zzy írta...

Szia! A múltkor én kerestem pont ezeket... és még azóta sem volt alkalmam megrendelni... A te általad ajánlott helyen még nem jártam és tényleg harmadával (kb) olcsóbb. Köszönöm, hogy leírtad. Nagy és szűnni nem akaró alkotókedvet kívánok neked!

Barbi írta...

De jó kis fotók! Édes a gyerkőc a csomagolás közepén! És a házikós táska!!! :D
Gratula a nagyfiadnak! És jó munkát a szépséges vágólapon (de szeretnék én is egy nagyot vágókéssel...)! :D

Lente Julcsi írta...

A táska gyönyörű!A gyerkőc cuki :) és egyáltalán...tök jó neked!

Ledorka írta...

Jakabnak gratulálok! :) A vágólapod meg tök jó!
A táska is szuper. Nagyon bírom a kunkori tetejű házaidat. :))

Erika írta...

Ducila: szerintem pont nálad láttam, a hozzászólásokban ajánlotta valaki!

És este kipróbáltam a vágólapot, és nagyon könnyen haladtam vele, pedig táskát szabtam... tényleg sokat számít egy ilyen okos dolog! Köszönöm, Apa!

A gyerek édes, csak mehetne már oviba...:)) nem lehet tőle varrni, mindig rajtam lóg.

Jakab meg.. hát ő ilyen. Bár már mutatkoznak rajta az undok kamasz jellemvonásai, azt a versenyt is ő nyerné...

A táska mintáját egy kedves megerendelőmnek köszönhetem, de teljesen magamévá tettem, beleszerettem! Ez kérem, a lopás...:)) Neeeem, ő mondta, hogy lelki szemei előtt lebegnek a további házikós táskák, látja a nagy sikeremet... hát nem akarok csalódást okozni az embereknek.

Köszi mindenkinek!

H. Mária írta...

Szia! Most már én is rendszeres olvasód vagyok és örülök, hogy egymásra találtunk. Valóban olyan szépek a táskáid, műveid, hogy rögtön el kellene készítened őket, de mint tudjuk a gyerekek...... Szép napot részetekre. üdv. Mária

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...