2009. szeptember 3., csütörtök

Csak természetbarátoknak!

Aki nem bírja a hüllőket, az most ne figyeljen ide!


Végre útrakelhettek a kaméleonos táskáim, pénztárcával, mobiltokkal.

Két kockás készült, narancs színű kaméleonnal:

A pénztárca egyik oldalára átlátszó kártyatartó is került, nagyon jópofa, de a kifordítást nem viseli túl jól a műanyag...

Ez a szürke-fekete-fehér erős szövet a kedvencem, a csíkos kaméleonnal:


És végül egy sötétbarna kordbársony, olyan mély és puha... Jakab kedvence. Muszáj lesz varrnom egyet neki is, teljesen odavan ezekért a táskákért, és amúgyis együtt terveztük, megilleti egy tiszteletpéldány.

A vállpánt hossza állítható, a fedlapja tépőzárral rögzíthető, és kívül-belül zsebekkel van ellátva.

A belseje a szürkén kívül mindnek kukacolt-bélelt, ki nem találnátok, mivel helyettesítem a táskamerevítőt.... hihihi! majd egyszer elárulom!


És persze a logo sem maradhat el, de fiútáska lévén nem merem kívülre tenni, nehogy leégessem az új tulajdonost...

10 megjegyzés:

Fércművek írta...

Nagyon jók lettek! :)

Edina írta...

Szuper jók lettek! :))

Vacskamati írta...

Ez nagyon profi!! A tervezés, a színek, a forma, tényleg abszolút uniszex...

Monika írta...

Viaszos vászonnal helyettesítetted,vagy felmosóronggyal????
Szuper ügyes vagy!!! Ezt a tempót!!!:)

Julcsi írta...

Én is a felmosórongyra tippeltem volna, de mammka megelőzött:D
És nekem is a szürke-csíkos kombináció a kedvencem. Meg persze mind:D

Erika írta...

Köszi! Remélem, új tulajdonosainak is tetszik majd!
A bélés-tippek közelítenek, de neeeem.....:))

Silerika írta...

Nekem a barna kord a kis csíkoskával a kedvenc, de mindegyik nagyon jó lett. Én flízt szoktam bele tenni, összekukacolom a színe anyagával, és bélelem.:))

Nagyváradi Csilla írta...

Nagyon tetszenek!:) Jó, hogy van segítséged a munkában :)

Vacskamati írta...

Eri, láttad, hogy a Meskán a kívánságdobozban keresik a táskádat? :D

Erika írta...

Köszönöm, olyan kedves vagy, hogy szóltál!:) tegnap láttam meg én is véletlenül, és sikerült is egyeztetnünk:)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...