2009. szeptember 28., hétfő

Bocsánat mindenkitől, akit az elmúlt napokban megbántottam, hanyagoltam, vagy megijesztettem! HH, azaz Hormonálisan Hülye vagyok, hiába próbálok ellene tenni, nem megy... lassan egyedülmaradok, ha így folytatom, csoda, hogy még szóbaáll velem a családom. Ha éppen nem undokoskodok vagy morgok, akkor alszom...

De néha varrok is, bár nehezen állok neki. Ilyenkor gyorsan ki kell használnom az aktuális buzgalmamat, nehogy elszálljon a kedvem a rumlitól vagy a sutaságomtól. Pénteken a postán feladtam egy újabb Boróka macit meg a múltkori pipis táskámat, aztán kedvet kaptam macit varrni. Amolyan szürke, de egyáltalán nem hétköznapi maci lett, kedvesen mosolyog és elégedett a foltos bundájával. Tanulhatnék tőle... mármint elégedetten mosolyogni.


Hétvégén pedig Hanna kapott két blúzt, tekintve egyre gömbölyödő formáit... Fura, hogy lassan nagylány lesz! Alig maradt az iskolakezdésre felsője, minden pólót kinőtt... De ezekben nagyon édi szerintem, és ami a fő, neki is tetszik! Egyik finom pamutból van, másik puha flanellből. És jó hosszúak, igazi tunikák, elirigyeltem és fogok magamnak is varrni. Az ujját és nyakát most nem gumival húztam be, hanem beráncoltam és egy pánttal beszegtem.

Persze az arcát nem engedi megmutatni, védi a jogait...

Sári volt fejlesztőpedagógusnál, akivel majdnem összevesztem... na nem szakmai kérdésen, hanem Sári elköhintette magát, mire a hölgy(más kifejezés nem is illik rá) egy métert hátrahúzódott:
– Anyuka, beteg a kislány?
– Nem, tudtommal nem.
– De köhööööög...!
Ezután a szobájában is köhögött egyet, mire elkezdett kiselőadást tartani arról, hogy ha ő megbetegszik, megáll az élet a nevelési tanácsadóban. Amit elhiszek, de Sári nem beteg. Most hoztam az oviból, reggel még semmi baja nem volt.
– Hát ez így nem lesz jó...
Belekötött a Samuba is, aki persze délutáni alvása helyett volt kénytelen velem jönni, nyűgösen próbálta feltalálni magát, én felajánlottam, hogy kimegyek vele, de nem, ne menjek, kellek még adatokat szolgáltatni. Közben már harmadjára húzódott hátra a valószínűleg tbc-s, madár- és sertésinfluenzás, kolerás és leprás gyerekemtől, és amikor negyedjére kérdezte meg, hány testvére van Sárának, akkor elszakadt a cérna.
– Már háromszor mondtam, hogy három testvére van, de nehéz lehet úgy figyelni, ha folyton azt számolgatja, hányat köhög a Sári. Mondtam, hogy nem beteg, de ha ennyire aggódik(már a teleírt naptárját is mutatta, hányan jönnek hozzá), hazamegyünk és kérünk új időpontot. Gyere, Sári, menjünk!
Hát ez teljesen kiakasztotta, gyorsan kikérdezettt, aztán kiküldött, mindezt olyan mézesmázasan, hogy majd' elhánytam magam...

Mindegy, a vége az lett, hogy Sárinak fejlesztésre kell járnia, a megkésett beszédfejlődése miatt nehezen érti a feladatokat, nehezen jegyez meg sorrendeket, stb... Logopédiára is járni fogunk, és pofátlanul elmeséltem neki Samut is, ő pedig szíves-örömest fel is hívott nekem egy logopédust, akihez beajánlott minket...! Ja, azt elfelejtettem, hogy a szobából ÖLBEN hozta ki a minden bizonnyal világjárványt kirobbantó haldokló kislányomat és teljesen elolvadva mutatta be a fejlesztőped-nak, aki foglalkozni fog vele(aki mellesleg úgy néz ki és úgy mosolyog, mint Audrey Toutou, tündéri!). Nem normális, mondhatnám, paranormális nő... Gyanítom, vásárolni sem jár, annyira retteg a baciktól és vírusoktól... De akkor miért nem szed valamit? vagy miért dolgozik ennyi gyerek között?! Búcsúzóul ezt mondta még:
– Anyuka, ebből biztosan lesz valami, este itasson vele meleg teát és adjon neki egy Algopyrint, attól jobban lesz!
Algopyrint?! Ez tutira nem ismeri a gyerekeket...

Mindenesetre a fél életemet a várószobákban fogom tölteni, így "áttérek" a hímzésre vagy horgolásra vagy kötésre... Egy csomó megrendelést már le is mondtam, nem lesz időm varrni...:((

Hát így jártam... és mintha nem lenne ez elég, Hannát szexuálisan zaklatja egy ötödikes gyerek, elegem van!!! Hova tart ez a világ?!

Na mostmár egy kis képet adtam arról, mi bajom is van mostanában...

De azt el kell mondjam, hogy még előző vasárnap találkoztam Csipianyuval és édeskedves családjával, a Barátság-takaró első csatlakoztatása megtörtént, és nagyon büszkén jelentem, hogy azóta Ili továbbküldte Szunyónak is! Haladunk... bár jó lenne tudni, azóta mi a helyzet. Lányok, írjatok!

13 megjegyzés:

Juhizs írta...

Maci tündéri a nagy tappancsaival együtt, a többi, amit leírtál eléggé rémisztő (mármint, hogy nem Te vagy a rémisztő...)
Nem kérdeztél vissza, hogy neki mennyi saját gyereke van?
Én néha úgy érzem, hogy az osztja az észt, akinek valójában nincs is valóban mély tapasztalata.

Fércművek írta...

A maci tündéri, én is ilyen blúzokat szeretnék és nagyon jól tetted, hogy visszaszóltál. Már én is tanulom...

hildiko írta...

A mackó édes, a kislányod az új blúzaiban aranyos.
A többi tényleg nagyon idegesítő, sok-sok kitartást hozzá.

rojalka írta...

Most,hogy kiírtad magadból jobb egy fokkal??Nekem jobb szokott lenni.Csak én nem a blogra írom hanem egy füzetlapra.Rémes ez az influenzától való már már beteges rettegés.A kis-csaj rucija nagyon tetszik.

Ida13 írta...

Mi is vagyunk így. Nem tudom, hogy ez vigasztal-e?Azért nem reménytelen a helyzet, ha így ki mertél törni.:):)
Istessen éltsse a nagylányt! Látom most van a szülinapja.
Szexuális zaklatás témához pedig:Jó gyereknek neveltek engem is, de azért anyu tudta nélkül elrendeztem én a fiúkat a suliban rendesen. Meg kell egy kicsit emelnie a térdét vagy a lába fejét, aztán jöjjön csak.Aztán meg muszáj megtanulnia szájalnia is annak a lánynak, hogy vissza merjen felelni a "nagyfiúknak".(Csak bizakodni merek, hogy nem komolyabb ez a téma,mint volt a mi korunkban.Bár a mai gyerekek elég mások tudnak lenni.:(:()

Ledorka írta...

A szexuális zaklatás miatt padlót fogtam. >:( Ez szörnyű!

A blúzok viszont csodaszépek. :)

PAMIS Takarító Kft. írta...

Egy cipőben járunk!
Az én lányom is Sára, és én meg az óvonőjét osztottam ki.
Ugyanis mondta a lányom az óvonőjének, hogy haza szeretne menni, erre felöltöztette, és kinyitotta neki az óvoda ajtót, hogy tessék lehet menni.
Este a fürdés közben mesélte el.
Na több se kellett, reggel volt egy kis beszélgetés.

Erika írta...

Köszi, lányok, jó itt nektek panaszkodni!:)

Hannával az a baj, hogy feltűnően szép, bármit tennék vele... Ez a fiú kitalálta, hogy elveszi a szüzességét, és ebben segédekre is talált pár lányban. Szerintetek? mi a teendő??? normálisak??? a tanárok nem tesznek semmit, mert nem történt semmi... Hanna ki van okítva, ha kell, verekszik is, de mi van, ha többen jönnek? És persze állandóan Jakabbal közlekedik. És ez nem komolytalan, nem fújom fel, komolyan tök erkölcstelenek és szexmániásak az osztálytársai is!!!
Hol vannak már a hamvas kislányok?!

És sajnos visszaszólás nélkül már semmi nem megy... hamar megtanultam kinyitni a számat, ki balhézzon a gyerekért, ha nem az anyja?!

PI! ez nagyon durva.... és meddig hagyta volna a gyereket sétálni? de még ez is, hogy elhitette vele pár percre, hogy ő hazamehet...:(( Olyan szörnyű...!

Juhizs, szerintem én is rémisztő vagyok...már elegem van magamból...:)) De hamarosan elmúlik, tudom, és akkor jön a következő! hurrá, éljenek a női hormonok!

H. Mária írta...

Emberek! Ez durva! Mi van itt? A suliba ezt csinálják a gyerekek? Hát én a helyetekbe egy rendkívüli szülői értekezletet hívatnék össze úgy, hogy az igazgatótól kezdve az összes érintett szülő + az összes osztályfőnők ott lenne, hogy mi is van ott az iskolába! Ehhez jogod van! Tudom, hogy a szülőire nem mindenki megy el, de valamit ki kellene találni, hogy mindenki ott legyen! Ez borzasztó! Tényleg mi lett volna ha?????? Mikor megvan a baj, akkor meg már késő felhívni az érintett szülők figyelmét. És én úgy vettem észre, hogy az ilyen gyerekek szülei nem is sejtik, hogy az ő csemetéjük ilyet tesz! Járjál utána és hamar zárjátok ezt le. Hány évesek ezek a gyerekek? Bocsi a hosszú írásért, de hát ennyire felháborít. Üdv. Mária

PAMIS Takarító Kft. írta...

Igen valóban.
Azt mondta, hogy azért nem engedte volna ám el.
Mondom neki még szép.

eszterda írta...

Csak bíztatlak a macival! Tündéri!!!

Ida13 írta...

Csúny dolog amit mondok,meg van némi rossz szájíze az embernek az ilyentől - én is utálom előre,de ha megoldás lehet - :vegye fel a zaklatást mobilra. A zsebében talán észre sem veszik, ahogy megnyom egy gombot és már veszi is. Akkor ezzel már talán tud mit kezdeni a tanár, vagy te.(Előre látom:megtiltja a mobiltelefon iskolába való bevitelét. Nem az igazi problémára koncentrál. :(:() Talán...

Zsófi írta...

Egyrészt, ó te jó ég!?!
Másrészt, az általános iskolai osztálytársaim engem is rendszeresen fogdostak, sajnos én nem voltam őszinte az anyámmal ebben a tekintetben. De azt javaslom, hogy sürgősen menj be a suliba, mond el a tanárainak, és azt is, hogyha amennyiben nem tudják megoldani az ügyet, feljelentést fogsz tenni. A 11 éves lányok abúzusáért itthon is börtönbe (javító intézetbe) lehet jutni...

Harmadszor, a takaró tegnap megérkezett hozzám, Szunyótól (www.bolhapiac.blogspot.com). :-)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...