2009. szeptember 19., szombat

Barátság-takaró

Mivel Colette engem jelölt ki a II. csoport felelősének, és én soha nem töltöttem be komoly szervező szerepet eddigi életemben, komolyra vettem a figurát, kezembe vettem a dolgokat és a tettek mezejére léptem. A cél: minél hamarabb összehozni ezt a takarót!

A csoport tagjai:

1. Kiseri
2. Csipcsilla
3. Ili
4. Szunyó
5. Rózsaszín pöttyök
6-7. Hera
8-9. Naturita

A csoportból hárman lakunk közelebb egymáshoz, a többiek majd valószínűleg csak postán tudják továbbítani a blokkokat.

Ilivel és Csipcsillával úgy beszéltük meg, hogy együtt varrjuk össze a blokkjainkat, legalább találkozunk és csacsoghatunk. De bárkit, akinek kedve van meglesni minket, szívesen látunk!
Holnap, azaz 20-án vasárnap 18h-kor Kecskeméten, a Városháza előtti Kossuth-szobornál találkozunk, aztán megszállunk egy kávézót és dolgozunk!

A fenti kép alapján senki nem ismerne rám... itt egy másik:

6 megjegyzés:

Colette írta...

Hihetetlen jó fej vagy, még hogy nem tudsz szervezni??!!!
Holnap gondolatban veletek leszek, aztán majd tudósíts!!! A helyszínre is vigyél fényképező gépet... kezd izgalmas lenni!!!

Naturita írta...

Én meg alig várom, hogy megkapjam postán a pakkot és élőben is lássam a szebbnél szebb blokkokat.
Várok türelmesen :o)

Erika írta...

Colette! Ilyen trénerrel könnyű...:)

Naturita! Kár, hogy messze vagy, de lélekben együtt dolgozunk egy hatalmas takarón...

Csipcsilla írta...

Akkor a holnapi találkozásig legyél jó:-)
Szóval paróka és retroszemüveg, hm rendben. Majdcsak nem tévesztelek el:-))
Te hozod a négyzetet, mi pedig öltögetünk:-))

H. Mária írta...

Mi kell a barátság takaróhoz és hogyan kell elkészíteni? Szeretnék én is részese lenni. Üdv. Mária

Erika írta...

Mária! Colette-nél tudsz jelentkezni, ő indította el!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...