2009. szeptember 15., kedd

Varrhattam

Nnnnna, tegnap végre leülhettem a géphez és varrtam. Befejeztem két kiszabott táskát, egy maradékos-rózsásat:


...és egy madarasat, ami nagyon rég várt rám, még valamikor ezen mutattam be a zippzárbevarrást, aztán úgymaradt szegénykém. De most kedvet kaptam megint pipiket és gyöngyöket varrni, azt hiszem, fogok még ilyet varrni az ősszel:

És újítottam kicsit: a rózsás pántja fakarikákkal állítható, mindkettőben van karabíner (mit össze nem kerestem és közben az orrom előtt, a legközelebbi boltban volt!), és a madarashoz ajándékba jár egy zippes tartó, amit a karabínerrel rögzíteni is lehet. Az ötlet nem saját, egyszer kaptam egy ilyen táskát...

A Meskán megvásárolhatók! Illetve a madárkás már el is kelt...:)

7 megjegyzés:

Monika írta...

Nagyon szépek!!!!Olyan ügyes vagy!!!!

Ledorka írta...

Nekem is nagyon tetszenek. :)) A kismadarak anyaga valami mesés! :)
Sári jobban van?

Barbi írta...

Nagyon tetszik mindkettő! Főleg a madárkás! :D

Sára jobban van?

Lente Julcsi írta...

Helyesek!
A Kicsilányt én is akartam kérdezni :)

Erika írta...

Köszi lányok! Sári jobban van, holnap már mehetne is oviba... ám tegnap este Samu hányt, ma is émelyeg meg szenved... elkezdődött a tanév:(( ez lesz nálunk tavaszig.

Barbi írta...

Kitartás betegségügyben! Tudod, majd lesz jobb... És nekem is nagyon tetszik a madárkás!

Jandó írta...

Nekem is nagyon tetszik mind a kettő. A fakarikás megoldás ötletes és stílusos. Nemem is van egy táskám, ami hasonló megoldás, mint a karabíneres szütyű, és az annyira praktikus.
Igazán örülök, hogy Sári jobban van. Sajnos a betegségek csőstül jönnek, ha valakinél elkezdődik-legalábbis nálunk általában így van és most is épp aktuális. Samutoknak is mielőbbi gyógyulást!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...