2009. augusztus 30., vasárnap

Köszönöm a szívbőljövő együttérzéseket, nagyon jólestek! Nagggyon lassan haladok... de készítettem képet, mit is csinálok tulajdonképp, mert néhányan elszörnyülködtetek, hogy hímzem a jeleket...:) Még csak az kéne... utána a pszichiátriáról küldenék nektek feljegyzéseket... Egy fehér kis téglalapot kell felvarrnom, behajtva a széleit. Erre fognak az óvónénik textilfestékkel jeleket festeni. De hát ezeket kiszabni meg behajtani, lekörmözni, és aztán a kész huzatot forgatni a tű alatt...! Majdcsak túlesek rajta... és tényleg úgy van, ahogy Vacskamati meg mások írták: nincs szívem hagyni. Ahol tud az ember segíteni, segít. Majd ezek után legalább nyugodtabb lelkiismerettel mondok nemet a következő felkérésre, hihihi!


Közben egy jótékonysági cippzárcserém is volt meg egy emlék-képecskét is varrtam az illetőnek, egy pici házikót, levendulával töltve, mert folyton úton van szegény. De szokás szerint elfelejtettem lefényképezni...

Hajnalban pedig kidobott az ágy és ezt sikerült összehoznom Colette barátság-takarójához:


Igazából nagyon sokat töprengtem rajta, mi legyen a kis blokkomon, ami engem képvisel. Férjem is adott ötleteket, matrjoska, kismadár... de valahogy egy sem tetszett. Aztán reggel ez született és nagyon meg vagyok vele elégedve. Olyan kis meseváros, szabálytalan, kockás-virágos-pöttyös, szívesen laknék ott... A "kiseri"-t nem volt időm hímezni, de címkét sem akartam rávarrni, így egyszerűen felvasaltam. És annak külön örülök, hogy sikerült 15x15 cm-esre varrnom! Éljen!

Most megyek vissza a kispárnák és takarócskák közé. Legalább vidám katicabogarak vannak rajta, akik lepkéket hajkurásznak... micsoda képzavar egy gyereknek! Vajon mennyit keresett vele a tervezője?

13 megjegyzés:

Csipcsilla írta...

Nagyon szép lett a házikó, mondhatnám úgy is, hogy Mesés!:-)

hildiko írta...

További jó varrogatást a katicák között! Nagyon szép a mesebeli házikód, olyan melegséget sugároz!

ÜDV: Ildikó

Csilla írta...

Nekem is nagyon tetszik a házikód, olyan kis aranyos, elképzelem a kis manókat akik benne laknak :)

Nagyváradi Csilla írta...

Szuper lett a házikó!!!

Silerika írta...

Nagyon tetszik a mese-házikós blokkod! :)Te szegény, jó varrogatást a kis négyzetekhez, majd buzdítgatlak. :))

Zsukkata írta...

Jajj, nagyon szép lett a blokk, a kis csipkedarabkák az ablakok alatt különösen is jól mutatnak!
A neved rávasalása is jó ötlet, én is gondolkoztam ezen a verzión, aztán maradt a címke.
Kitartást még az ágyneműkhöz :o)!

Julcsi írta...

Miért kell ehhez fehér négyzet?! Magára az anyagra nem tudták volna felrajzolni?! (Nálunk így volt.)
Félreértés ne essék, nem téged nem értelek, hanem az óvónéniket:(
Nem tudnád egyszerűen cikk-cakkal körbevarrni a négyzetet?
A meseházikód nagyszerű!:)

Bea írta...

A meseházad szuperjó lett!

Az óvodai munkádért pedig minden elismerésem.
Nekem a lányom csoportjába (majd 10éve függönyt és asztalterítőt kértek, de az asztalterítőre - ami kék alapon sárga mintás volt-, sárga 5 cm-es szegélyt kellett varrni, borítéksarkokkal....a 3 évesek biztosan értékelték.....

A.C.E írta...

Hát ez a blokk mesés és olyan jók a színek, nagyon szimpi, hogy Colett ilyen színeket kért!
A legfonosabb üzenetem pedig Neked mára, hogy az Isten étessen téged egészségben és boldogságban neved napja alkalmából!
Puszi és egy kis fülhúzás is!

Ledorka írta...

Teljesen odavagyok a blokkodért! :)))) Maga a báj, finomság, gondosság.

LARION írta...

Boldog névnapot Neked!!!!
Gyönyörű a családod!!! Gratulálok Hozzátok!
Erika

Bea írta...

Nagyon tetszik a házikós blokkod!
Én az első ovisévben a jeleket festettem, az ovónők kértek meg rá. Közben azt tárgyalták a fülem mellett, hogy mennyi kisgyereknek még otthon lenne a helye. "Jó" érzés volt, mondhatom.

KisMesterek írta...

Az együttérzésemet már kinyilvánítottam, most pedig nagy kalapot emelek előtted a blokk miatt. Az eddig látottak közül nekem benne van az első háromban!!!! Nagyon közel érzem magamhoz. (Nekem a rávasalás miért nem jutott eszembe??! Én annyit szenvedtem a nevem felvarrásával és nem is tetszik igazán)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...