2009. augusztus 12., szerda

Táskaszerelem...

Ismét teljesítettem egy kívánságot! lassan felcsapok jótündérnek... hihi! Matrjoskás táskát kért tőlem egy tanárnéni, füzeteket cipelni, hát remélem, jól járnak a diákok is...
Készítettem egy pasztell-cukorka-hangulatút és egy melegebbet árasztót, és álmomban sem gondoltam volna, hogy mindkettő tetszik majd neki! pedig igeeeen...


És persze nem bírtam lefeküdni, amíg nem varrtam az új anyagokból valamit. Íme:


Egy igazi őszbehajló táska, annyira tetszik! A Meskán megveheted!

És persze Hanna se hagyott nyugton, szüksége lett rögtön egy új táskára... persze, nőből van...!

5 megjegyzés:

Ledorka írta...

Nálam a kék-piros babás a favorit. :) Meseszép. :))

Ida13 írta...

A Matrijoskásból a felső tetszik, az újszerzeményű anyagokból pedig az alsó. Jó, nem kérdezted, de akkor is tetszenek. Mennyi idő alatt tetszik elkészíteni ezeket? Félelmetes ez a tempó! Éppenhogy haza tetszettek jönni, aztán tessék! Tényleg hiányozhatott az a varrógép! :):):)

rojalka írta...

Pik-pakk készen lettek ezek a tatyók.
A csíkos az nagyon tetszik!
Csak így tovább!

Szera írta...

Fantasztikus vagy! :)

hordosv írta...

Jaj, ez a csíkos anyag pont az én színem:) Csodaszép!!!!!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...