2009. augusztus 18., kedd

A kezdet

Már egy ideje tervezgetek nagyobb fiúknak való táskákat, Jakab sem hordhat már macis, vonatos vagy autós cuccokat. Hiába, beléptünk a kamaszkorba...! Bár halkan jegyzem meg, Spongyabob örök... a minap is, az iskolatáska vásárlása majdnem tragédiába torkollott, amikoris közöltük, hogy nem a fent említett sárga vigyoros táskát vesszük meg. Mégsem hordhatja évekig a felsőtagozatban, nemsokára cikinek érzi, én meg nem veszek félévente újat. Punktum. Aki nagyfiú akar lenni, legyen valóban az.

Hát ezért közösen kiötöltünk egy fiúkollekciót a Meskára, és ez még csak a kezdet! Hogy tetszik fiús anyukák és nagyfiúk?


Hamarosan jönnek a továbbiak!

5 megjegyzés:

csutkailda írta...

Úgy látszik, hogy hasonlóképpen gondolkodunk, mert én is Bendegúzzal zsűriztettem.
A válasza a következő volt: Nekem tetszik!!! :)))
A gyerekekre pedig hallgatni kell, mert az őszinteség az egyik erényük.

Ledorka írta...

Csúcs! Nagyon tetszik. :) Én mindig gondban vagyok a fiús mintákkal - pont azért, amit írtál. Egy darabig jó a vonat, markoló, de kinőnek belőle. Ez nagyon klassz. :)

Alma írta...

Az én Rabánomnak nagyon bejönne, ahogy ismerem.

Aranka írta...

Örülök, hogy a fiúknak is találtál mintát, ráadásul bevontad a nagy fiad. Amikor néztem a munkád odajött a majdnem 6 éves fiam és rácsodálkozott.

Lente Julcsi írta...

Miksának is tetszik :)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...