2009. augusztus 11., kedd

Az igazi textilkutató

Anyagvásárlásban nehéz dolgom van: a városban egyetlen méterárus van már csak, nem drága, de nem túl fantáziaindítóak a textiljei... manapság pedig inkább függönyöket árul, és egyre feljebb viszi az árait. Csodaszép anyagokat anyukám szokott turizni nekem, de abból sosem elég... és nincs utánpótlás. Hát marad a két szomszédos város, és általában úgy jövök haza, hogy hiányérzetem van, vagy lelkifurdalásom...
Ám nemrégen ajánlottak egy méterárust Cegléden, ahol 200-400 ftért(ez komoly!) vannak mindenfélék, csak nem állandó a készlet, tehát nem mindig azt találja az ember, amire égető szüksége van. És ma feltankoltam az őszre: hihetetlenül hangzik, de 12000 ftért kb. 50 méter anyagot vettem(ez csak becslés, ettől valószínűleg inkább több)! És milyeneket!
Nem is lehet onnan elszabadulni! Az angintól a dzsörzén át a szövetig minden van, még a gyerekek is azt mondták, nem gondolták, hogy ilyen érdekes is tud lenni egy méterárus, nem győzték fogdosni a különböző anyagokat! Mert mindent szabad... tündéri eladók vannak, nem szekálnak, segítőkészek, mosolyognak, pisilni vitték Samut, didzseridut adtak Jakabnak(egy óriási papírcsövet), és nagyon rugalmasak. A fizetendő árból simán lejjebbadtak, aztán amikor kiderült, nincs nálunk annyi(ciki! de nem tudtam leállni...), még lejjebb... mindezt nevetve meg tök természetesen! Van ilyen?! Vagy álmodtam...?
Íme a bizonyíték, hogy ott jártam és minden igaz:


És néhány kedvencem:



Táskák, szütyők és egyebek lebegnek szemem előtt... nehezen fogok ma aludni, míg nem alkotok valamit legalább az egyikből!
Ebből pedig kendő lesz a hűvös napokra, nagyon sötét szürke valami, ami puha de mégis van tartása, és gyűrt:


Ez Hanna túrása, csodaszép rózsás selyem, de nagyon kicsi darab(ugyanis darabokat is lehet turkálni):

És ez a legviccesebb, nem tudtuk otthagyni, csak az a baj, hogy műszálas, de van már tervem vele:


Szóval ma újabb kupacot kell elszállásolnom a szobámban... Bár lesz hely, mert a boltocska anyagai kikerülnek, visszaszállnak tulajdonosukra. Sajnos nem tudni, meddig van még nyitva a Kincsesládika... Amíg tart, addig menjetek!

Ha valakit érdekel a ceglédi bolt, emilben tudok elérhetőséget adni! És ha valaki tud ajánlani internetes méterárust, megköszönném!

7 megjegyzés:

rojalka írta...

Gratulálok a szerzeményekhez.Az utolsó kép nagyon tetszik.

Lente Julcsi írta...

Azta!Dejóneked!
Jó barkácsolást! :)

UKati írta...

Szia!
Én innen rendeltem már:
http://www.passzio-merida.hu/index.php/hu/default/welcome.html sokféle anyag, sokféle minőség és ár, nagyon kedvesek;
illetve ez Edige boltja: http://www.tuparna.hu/ (ezek drágább, külföldi anyagok)

Fércművek írta...

De szépek! Ez az utolsó anyag ez valami nagyon-nagyon! :) (Egyébként mekkorák az arcok???)

Marvika írta...

Kár, hogy ilyen messze van Cegléd:(

Miska írta...

Óvás! Az utolsó képen nem én vagyok? Ha igen akkor kérem a jutalékomat az adótartozásaim számlájára elküldeni!

Erika írta...

Miska, ne bomolj!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...