2009. augusztus 14., péntek

El sem hiszitek! Bibibíííí!

Akkora meglepetés ért ma, hogy csak na! Éppen a fürdőt sikamikáltam, amikor dudált a tejesbácsi, és gyorsan kinéztem, és láttam még egy autót, pirosat, és amíg a kulcsot meg a pénztárcát keresgéltem, azon morfondíroztam, kinek van piros autója...? és amikor kimentem kaput nyitni, ott állt Fércjutka! Bizony, teljes életnagyságban, igaziból! Épp erre volt dolguk, és megleptek! Annyira örültem, hogy biztos egy csomó marhaságot beszéltem, és ráadásul bűzlöttem a hypotól, Jutka most egy életre így fog rám emlékezni... hálóing, kócos haj és hyposzag. Be sem jöttek, igazi villámlátogatás volt, rohantak a huncutzsiványokhoz haza, de megbeszéltük, hogy mindenképpen eljönnek igaziból is mindannyian! Hurrá! És hogy irigykedjetek(nekem meg megint égjen az arcom...), elhozta nekem a házas táskát, és egy adag házikészítésű gondolatot is kaptunk, kitart egy darabig...


Hát ilyenek történnek errefelé, kérem. És van szép új táskám... dejóóó! Köszönjük, drága Jutka, annyira szép lett a napom!


Nem tudtam ma fényképezni, ezért a képeket innen másoltam!

2 megjegyzés:

Fércművek írta...

Ne haragudj, hogy csak úgy rád rontottunk! Biztos én is sok hülyeséget beszéltem, de a lényeg, hogy én semmire nem emlékszem abból, amit leírtál, csak a mosolygós énedre, amilyennek el is kéépzeltelek. :)

Eszti írta...

Mi a gondolatlekvár meg a házastáska? Mire valóak ezek? Bocs, ha már régebben említetted, de azt hiszem lemaradtam. Nehari.:(

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...