2009. augusztus 29., szombat

Együttérzést kérek szépen...


Oan hülye vagyok, hogy bevállaltam már megint ezer dolgot! Az oviban mindig felajánlom, hogy segítek, de erre azért nem számítottam... Idén az önkormányzatunk megtáltosodott és mindenféléről gondoskodik az ovik számára, pl. ágyneműt is adnak. Volt valami balhé a beszedett pénzekről és a hiányos felszerelésekről, hogy ezt nem nekünk, szülőknek kéne fizetni, egészen az ombudsmanig mentek vele... és kérem szépen, idén nem kell bevinnem semmit az oviba zsepin és szalvétán kívül. Helyes. De az ágyneműkbe jelet kell varrni... és én vagyok az a balek, aki ezt el is vállalta... áááááááááááááááááááááááá!!!! Egész hétvégén uncsi fehér címkéket kell szabnom és varrnom... 160 db ágyneműre.


Közben lett egy kaméleonos megrendelésem, azt is kéne csinálnom, de sürgősen ám! És őszintén szólva, szívesebben is foglalkoznék a kis szörnyetegeimmel, mit az ovis huzatokkal. tele van a fejem ötlettel és színekkel és benne van a bugi az ujjaimban, és erre vissza kell még fognom magam egy darabig. És most itt ülök és panaszkodok ahelyett, hogy gyorsan túlesnék rajta...

És Colette játékára még nem is varrtam semmit, pedig annyira szeretnék!!!

És kezdődik az iskola és még semmit nem léptem ezügyben sem... grrrrrrr!

14 megjegyzés:

Kaoka írta...

Teljes szívből együtt érzek. Egyszer én is elkövettem egy ilyen projektet, aztán le nem szálltak rólam évekig. :)

hildiko írta...

Együttérzek veled, és kitartás!
Egyszer (biztosan nemsokára) mindennel készen leszel.

Üdv: Ildikó

Nagyváradi Csilla írta...

Együtt is érzek, meg meg is dorgállak ám! Ejnyebejnye! Meg mégsem ejnybejnye, mert lehet, hogy a helyedben én is ezt tettem volna.... Szóval kitartás!!! Szorítok, jó?

Ida13 írta...

A gyereked viszont nagyon fogják szeretni az oviban.:)
Minden ovis kiadványban megjelenő fotón rajta lesznek.:)
(nem bántásból mondom, remélem érzed -ilyen a rendszer)
A mi ovinkban az egyik dadus néni varrónak tanult anno és nálunk ő csinál minden ilyesmit az ipari gépén. Tett is egyszer egy megjegyzést, hogy ő mindent megvarr magának, amire szüksége van. Miért mondta ezt épp akkor, amikor az ovónöknek öko-szatyrot adtam? Nem tudjátok? (ők szívesen használják. láttam. igazán.:):))

Körmi írta...

Együtérzek!!! ... hhmm, ez most segített???!!! :DDD
Én is sokat varrtam az ovinak anno, még van olyan szivacspárna-játék, ami most is megvan!
És hát az "eszköznorma"!? igen, igen, kötelező az ágyneműgarnitura, meg még nagyon sok hü...ség, amire szerintem egy oviban abszolut semmi szükség pl:tv,számítógép...nálunk az óvónénik varrják, rajzolják a jeleket mindenre: ágyneműhuzat, öltözőzsák, fésűtartó stb,stb...

hordosv írta...

Nagy ölelés. Kitartás,ez a suli és ovikezdés mindig ilyen. Nálunk egyébként kötelező SAJÁT ágyneműt vinni.Így viszont nem kell bele jel:)

Cila Zzy írta...

Kiütéssel győzött sz ovi!
Na ne már, hogy egy-egy szülő nem tud még annyit se elintézni, hogy a saját gyerkőce jelét felhímezgesse... anno az én szüleimnél ez miért nem volt kérdés? Nagyon együtt érzek veled! És sugárzok egy kis energiát... Jó?

KisMesterek írta...

Fogadd mély együttérzésemet. A mennyiség döbbentett meg leginkább. Más varrni tudóval nem lehetett volna megosztani a melót? 160 gyereknek minimum 100 anyukája van. Colette akciójához meg később is lehet csatlakozni, legfeljebb a nyereményjátékból maradsz ki. A te blokkod nélkül úgysem lesz teljes a barátság takaró:-))

A.C.E írta...

Csatlakozom az előttem szólokhoz és természetesen én is együttérzek veled. Jövőre viszont nem ártana kiszasszerolni, hogy melyik anyuka tud még varrni, hogy legalább felezzétek ezt a hatalmas mennyiséget!
Puszi

Fércművek írta...

Teljesen együttérzek. Most varrtam meg egy azaz 1 ágyneműhuzatot és már kész voltam.(Ezek a kötelező dolgok, ezek nem mennek olyan gyorsan és lelkesen...) A jelekről ne is beszéljünk. Holnapra is kell meló. :)

Arien írta...

Hűha.. ez azért sok neked egyedül nem? Együtérzek veled. Nekem anno a kispárnám és a takarómra ki volt himezve szépen a nevem. Még talán most is megvan valahol. Nálunk is mindenki a saját ágyneműhuzatját használja.

Julcsi írta...

Csak gondolj arra, hogy 3 nap múlva tiéd a világ! (Engem is ez vigasztal:D)
Egyébként az érzés ismerős, már bevállaltam régen én is egy hasonlót, akkor még csak 3 gyerkőccel. Ma már nem vagyok hajlandó és a lelkiismeretfurdalásommal együtt lapítok mindig, ha ilyen kerül szóba.

Vacskamati írta...

Hűha... Együttérzés.. :S Az ember ingerlő noszogatást érez mindig, amikor ül a szülőin és látja, mások csak lapítanak és nem akarnak semmit tenni a gyerekeikért.. ilyenkor borul el a rendes szülő agya és tesz ilyen "ide nekem a világot" vállalásokat. De biztosan gyönyörűséges jelek lesznek.. :D

(Azt hittem, nálatok kaméleon jel is van az oviban.. :D) És olyan lusta vagyok, hogy inkább varrtam Sárának pillangómintás ágyneműt, nehogy jelet kelljen rá varrni.. :D

Silerika írta...

Ez azért embertelen, már ha lehet ilyet mondani!! 160 jelet felvarrni, de legalább Te azok közé tartozol, aki nemcsak a saját gyerekére gondol.Dícséretet érdemelsz, és együttérzésemről is biztosíthatlak!:O
Nálunk anno saját ágynemű volt az oviban, és mindenki úgy varrta rá, ahogy tudta. Azért remélem nem minden évben cserélnek az ovitokban ágyneműt! :))

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...