2009. augusztus 9., vasárnap

Délutáni alvás helyett...

Samu büntetését töltötte a fürdőben egy újabb akció miatt (Jakabot fejbedobta egy játékkal, csak úgy...), aztán megunta és behurcolt egy párnát. Egyébként soha nem alszik délután... de csak elfárad! Ilyenkor milyen édes babák... de amúgyis. Nem, Miska, nem hiperaktív, csak tetszenek neki a rosszfiúk. Van ilyen. Hátha kinövi. De aki találkozott már vele, tudja, hogy mennyire kedves és szelíd tud lenni, és nagyon nyugis gyerek. Nekem kell valahogy megtanulni kezelni ezt a vadságot, és nem folyton siránkozni miatta. Elterelni más irányba, mint a hisztis gyerekeket. Na, ez van, nekem is jutott egy kis munka három igazán nem problémás gyerek után.

9 megjegyzés:

Fércművek írta...

Jó ez a kép. :)

A.C.E írta...

Jaj, de édi! Hát lehet rájuk haragudni....?

Ledorka írta...

Nagyon aranyos. :)) Az enyémek is tudnak iszonyú csibészek lenni, aztán egy, a Samuéhoz hasonló húzással simán megmosolyogtatnak. Büntiben volt, szót fogadott, csak bevitte a párnát. Zseniális. :))))

hordosv írta...

ÉÉÉÉÉdes, ne aggódj, ez csak a korral járó érvényesülési meg önkifejezési vágy. Ki nem fogja nőni valszeg ( bár remélem a tied igen), de sokat finomodik majd. Az én lassan öt évesem csak fákra lő és csak a gonoszokat robbantja( tiokban,és halkan) fel, amikor azt hiszi nem figyelek:)

Bea írta...

A következetesség sokat számít, és a határok pontos meghúzása. Amit mindig feszegetni fog majd, a felnőttek "nagy örömére". Mondjuk, erről tanulmányt lehetne írni. :P

Cat írta...

Persze azt csak mi, anyák hisszük, hogy egy akció történhet "csak úgy". Az ő szempontjából bizonyára nagyon is nyomós oka volt a tesó fejbekólintásának, csak hát ez nem egy büntetlenül megúszható tett.
Viszont ez a frappáns megoldás a bünti mielőbbi letöltésére tényleg nagyon aranyos :)

Eszti írta...

Azt hittem csak az én fiam képes édes álomba merülni büntiben, heh!! Samu mindenesetre nagyon ari.:)

Hordosv, az én ötévesem is (ugyanő a büntiben elalvós) robbangat, meg lődözik, de persze emberre csak titokban. Legálisan csak beteg állatra, meg a tesóra, de csak akkor, ha a tesó beteg állatnak adja ki magát. :D :D

jehudit írta...

Hát halljátok, nagyon örülök, hogy elolvastam Miska gerilláskodását. Most megnyugodtam.....az én 4 évesem pont ilyen! Valahogy nagyon szimpi neki a rosszfiúság. És lőni kell, és titokban bogarakat, gilisztákat kínozni, felmászni a megmászhatatlanra, beledugni a fejét a wc-be, mert ugyan honnan is jön a víz.....meg ilyenek. Remélem nem fog döglött macskát zsákban cipelni, mint Huckleberry Finn....báááár

Miska írta...

Azt hogy ki hiperaktív vagy fimóta csak szakember tudja megállapítani, én nem. Sokéves pályafutásom, tapasztalatom, megfigyelésem, gondolkodásom, kutatásom stb. alapján állítom hogy rosszfiúk NINCSENEK. Rosszférfiak sajnos igen...

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...