2009. augusztus 19., szerda

Játék Cicurkával!

A Varázskuckóban játszani hív Cicurka!

"Elértem és már túl is száguldottam a 100-on!
Soha nem gondoltam volna, hogy eljutok idáig. Sikerült! Szeretem olvasni a hozzászólásokat és szeretek segíteni a tévelygőknek:-)
Itt az alkalom, hogy játszatok velem.
Ha szereted a meglepiket csak annyi a teendőd, hogy
  1. hagyj egy hozzászólást ennél a bejegyzésnél
  2. írd meg a kedvenc színedet
  3. linkeld be a blogodba a felhívást és tedd ki a játék logóját
A nyeremény egy meglepi táska, neszi kollekció (amolyan Tildás).
Elkészíteni csak azután fogom, miután kisorsoltam a nyertest és tudom a kedvenc színét!

Jelentkezési határidő:
2009. autusztus 20."

Na katt gyorsan ide: http://varazskucko.blogspot.com/2009/08/jatekra-fel-lets-play.html !!!

Nincsenek megjegyzések:

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...