2009. április 6., hétfő

Ma...



...megérkezett a társaság!!! Ez több, mint amit vártunk! Köszönjük, Vera!
A gyerekek mohón vetették rá magukat, én csak egy délelőtt erejéig élvezhettem közelségüket, pedig nagyon sokat segítettek a varrásban. Hiába, Kisvakond már tudja, hogyan készül egy nadrág...!
Szóval megosztoztak, de egy balerinát muszáj lesz összehoznom valamikor. Jakab sokat hezitált a pulcsis maci és a "kupakosfejű"maci között, végül a kupakos győzött. Sárié a balerina, Hanna delfint szelídít, Samu egyelőre nem mutatott érdeklődést a kis csodák iránt. De a lényeg, hogy a Kisvakondot megtarthattam!!! Hurrá! Felültetem egy kispolcra és mindenki gyönyörködhet benne.
Mégegyszer köszönjük a kedvességed, Vera!

2 megjegyzés:

Alma írta...

De aranyosak!kupakosfejű és a balerina stipi-stopi!

hordosv írta...

KIseri:) Nem több:) Balerinát beszéljük meg:) Szívesen cserélek ám:)Írd meg, hogy milyet szeretnél. Mi nagyon örülnénk például egy bárányfelhőnek, vagy Janucbajusz féle villakarkötőnek:)

Alma:) Nézz be a blogomba:) Szívesen csinálok neked akár mindkettőt is:)Írj nekem:)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...