2009. április 13., hétfő

Ma...


...kirándulni voltunk, vagyis inkább piknikezni. Nekem, aki Budán nőttem fel és minden hétvégén kirándultunk a környéken, nagyon furi volt először ez a sík vidék. De itt ez a közeli erdő, a Pálfája, ami valamennyire kárpótol, és elég gyakran ki tudunk jönni a gyerekekkel, mert közel is van.
A gyülekezetből jópár családdal kimentünk ma, főzni szerettünk volna, de tűzgyújtási tilalom van...
Maradt a szendvics, kolbász, lilahagyma, szalonna, ropi.
Apa gitározott, furulyaszó is szólt, énekeltünk is, és jókat beszélgettünk. Persze a foci se maradhatott el...
A gyerekek most zabpelyhet esznek, legyen bennük valami meleg étel, aztán biztosan hamar beájulnak az ágyba... én is.


A blogom azért változott meg, mert tavasz van és mert megtaláltam, hogyan lehet változtatni és nem tudtam dönteni... ígyhát lehet, hogy ez sem a végleges háttér, nem tudom abbahagyni a válogatást...

1 megjegyzés:

Eszti írta...

Tetszik az blogod új arca. :) Nagyon szép az a fa, aminek a képét föltetted... Áldott húsvétot nektek- korai ágyba menéssel, hihi. :)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...