2009. április 8., szerda

Elkészültem!


Végre kész a mesélő szőnyeg(ahogy Sára hívja). Sokkal hamarabb kész lenne, ha nem találom ki, hogy a rétegeket összetartandó kukacolni fogok. De a jó öreg gépem minduntalan szaggatta a cérnát, így tegnap egész nap csak varrtam meg bontottam... mert ha már elkezdtem, akkor csakazértis! A kék égre már nem futotta a türelmemből, így csak a rét és a bokor és a fa lett "kukacos", és nem is túl szépen kanyarognak rajta a vonalak.
Viszont nagyon cukik lettek a bábocskák, bár néha fejtörést okoztak, hogyan is legyen a sorrend, hogy még tépőzár is legyen rajta meg ujjbábként is használható legyen. De megérte ezeket is néha kétszer varrni, nagyon aranyosak lettek.
Persze én elfogult vagyok...
Ma a kertben fejeztem be a szőnyeg összeállítását, mert a kerti asztalunk a legnagyobb felület jelenleg és mert sütött a nap és a Samu nem akart bent játszani és mert teljesen igaza van... minek gubbasztok én napok óta a szobában, míg ők kint élik világukat??? Kivittem egy hosszabbítót és kihurcolkodtam. A szomszédok nem kis ámulatára, nagyon tudnak amúgyis ámulni... de legalább reklámot is csinálok magamnak.
Na de a képek! Miért vagyok ilyen kicsi? Nem tudok felülnézetből fényképezni... és megint nem látszanak a színek. Múltkor a tanárnő, aki rendelte, lilának és kéknek látta ami égszínkék és zöld. Nem csodálom, ilyen vacak géppel!
Na most jöhet a következő projekt, egy halom táskát meg szoknyát kéne vinnem hétvégén egy boltba... meg egy tulipánmanócskát is rendelt tőlem kedves visszatérő vásárlóm,Tulipánfestő. Nézzétek meg a boltját, nagyon szépeket alkot!
Szóval a varrógép marad az udvaron én meg hajtom ezerrel!

7 megjegyzés:

Nyafkamacska írta...

Szerintem nagyon szép lett.
És milyen jó ötlet volt, a kerítésre csipeszelni fotózáshoz :-)

Névtelen írta...

Nagyon szép lett és minden részlete nagyon kedves, igényes!
Ági

Bea írta...

azta!!!!!! honnan pattannak elo ezek az otletek? ha nekem lett volna egy ilyen takarom.....

Bea írta...

tudom ez egy szonyeg, nem takaro. de ezek a figurak. le a kalappal.

Fércművek írta...

Nagyon tetszik! Gyerek akarok lenni újra! :)

katafolt írta...

Nagyon vidám lett,szépen megvarrtad !

Csilla írta...

Ez nagyon-nagyon tetszik, egyszerűen fantasztikus lett. Ha nem bánod lopok majd pár ötletet.

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...