2010. március 12., péntek

Még egy macivendég... vagy unoka... vagy kicsoda nekem?!

Szóval egy újabb maciról kaptam képet, őt Zita készítette:


"Végre eljutottam addig, hogy megvarrjam a mackót. Sajnos tovább tartott a gyógyulás, mint gondoltam. De a kislányom születésnapjára kész lett, és nagyon örült neki. Először Őslénynek nevezte el, míg nem volt füle.... Már Kázmér a becsületes neve. :)
Kérlek őszintén mondd meg, hogy nagyon gáz lett-e? Ez volt az első amit így varrtam...
Legyen nagyon szép napod!
üdvözlettel: Zita"

Szerintem nagyon édes, igaz? Olyan jó látni, mik vagy kik születnek egy kósza szabásmintából... mindenki macija más és mind külön egyéniség. Én se tudok két egyformát varrni, legfeljebb hasonlót.

Aki kedvet kapott macit varrni, írjon bátran!

Nagyon lelassultam mostanában, de azért csak elkészültem egy szárnnyal és a hozzávaló koronával. Kertésznadrágos tavasztündérünk mutatja be, ám egy sokkal kisebb, Liliom utcában lakó tündérke fog örömködni benne...:)

3 megjegyzés:

janucbajusz írta...

Az én kedves tavasztündérem remélem mihamarabb elhozza a tavaszt...:)

Zita írta...

Meghatódtam, hogy így kitetted a macit szöveggel. Köszönöm szépen a segítségedet, nélküled nem jöhetett volna létre. Kívánok sok erőt a mindennapokhoz!

freemam írta...

Eri!

Megérkezett!
Hétvégén lesz a köszöntés, küldök majd fotót!

Nekem nagyon teccc.


Ölellek

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...