2010. március 19., péntek

Izgulok...

Nyugtatömböt vettem, névjegykártyák készen, zacsikat is vettem, aprópénzem még nincs, áruk beárazva, asztalberendezés kipróbálva... bár a táskákat még nem tudom, hogyan volna jó kitenni... a torkomban gombóc... remegek is... hogy a csudába fogok én ma aludni?! Ó, annyira izgulok, még sose vásároztam a saját dolgaimmal! Babaruhabörzén árultam már a megunt játékainkat, kinőtt ruhácskákat, de ez más... nagyon más...


Jó így az asztal? Bár elég pocsék a kép... És tényleg nem tudom, hova tegyem a táskákat... Jaj, szorítsatok nekem, hogy az izgalomtól ne ájuljak el, hogy tudjak laza lenni, de kedves is... Mély levegő... kifúj... na megyek összepakolni.

27 megjegyzés:

Kicsoda írta...

hatso dobozok ala tegyel valamit (konyv), hogy kicsit magasabban legyen. A taskat meg jo lenne logatni mondjuk egy allofogason magasan:-) Sok sikert!!!

Barbi írta...

Szuper leszel! És nekem tetszik az asztal! Hajrá! :)

KisMesterek írta...

Kívánom, hogy üres kosarakkal térj haza és mosollyal betárazva.

Ida13 írta...

Remélhetőleg nem sodorják le/el a táskákat VÉLETLENül ebből a helyzetből. Kár lenne értük.
Elég lesz fizikailag! Drukkolok!

A.C.E írta...

Nagyon sikeres vásárt kívánok, remélem írsz majd élménybeszámolót! Néha én is úgy mennék vásározni, de akinek kecskéi vannak, segítsége meg nincs, az ne is álmodozzon vásározásról! Hiába, valamit-valamiért! :)

Az asztalod pedig igazán "kiseris"
Puszi

Monika írta...

Nekem nagyon tetszik az asztalod,de a lányok ötletei remekek!!!!
Csodásan mutat a portéka a fonott kosarakban.A táskákat még vállfára is akaszthatod,ha van hova lógatni.

Anna írta...

Sikert!!! Légy bátor és erős, mert veled lesz az Úr a te Istened... Olyan szépek a cuccaid, nincs miért izgulnod.

Fércművek írta...

Jajj, nagyon kiváncsi leszek az élményeidre. :)) Én is mindig izgulok, de ahogy elkezdődik a dolog, valahogy elszáll és csak a mosoly marad. :)

Nekem is az vált be, hogy lépcsőzetesen vannak kitéve a dolgok, hogy a hátul lévőket is lássák a vevők. :) Táskákat még nem nagyon vittem, úgyhogy abban nekem sincs tapasztalatom.

Drukkolok! :)

Trixi írta...

Eri, hihetetlen, mennyire rákészültél! Nem is Te lennél, ha nem! :-) Bízom benne, hogy lesz vásárló kedv, és sokan eljönnek. Fantasztikusan elrendezted az asztalt! :-)
Holnap találkozunk... várom nagyon! :o)

Névtelen írta...

Eri!
Én a táskáimat egy apukám által készített, amolyan köcsögfa szerű dologra akasztom... tudod egy magas pózna, kis ágacskákkal kül. magasságban. Erre akasztva minden táska kilátszik, nézegetni is könnyű.
A hátrafelé magasodó elrendezés nekem is bejött. Egyébként a stand nagyon tetszetős, én nagyon- nagyon körülnéznék rajta... sőt...Váltópénzt vigyél sokat!
Nagyon sok sikert!
Ágó

Erika írta...

Köszi-köszi-köszi! Így már máshogy hajtom álomra a fejem...:) jó érzés, hogy vannak, akik gondolnak rám:)

inecsg írta...

Jó kis asztal, teli szebbnél szebb portékákkal!
Jómagam a magasabb kosárkákba tenném a nagyobb állatokat, a kisebbeket pedig az alacsonyabba, hogy jobban kilátszódjon!
Sikeres vásározást kívánok Neked! Sok erőt hozzá, széles mosolygós jó kedvet!
Várom a beszámolót!

Kalex © írta...

Ne izgulj, nagyon sok szép dolgot varrtál, TUTI sikered lesz! :O)

Lente Julcsi írta...

Gondolok Rád :o)

orsolya vanessza kiss írta...

CSODASZÉP! :)

eszterda írta...

Nagyon jó! A nap végére üres kosarakat kívánok!

Cila Zzy írta...

Szia!
Szívből drukkolok, hogy sikered legyen!

KicsiKató írta...

Tiszta szívből kívánok neked holnapra kellemes embereket és rengeteg nyugtaírást:))) Ügyes legyél:))

Kató

egy anya írta...

Veled izgulok...:)

Timici írta...

nagyon jó vásárt kívánok!!!

Ledorka írta...

Az asztal szuper, neked meg rettentően szorítok! :))) Csak lazán! :)))

zazálea írta...

Hajrá, hajrá!, beszámolót kérünk... :o)))

Dodie írta...

Nem lesz baj :)
Mesélj majd :)

bemka írta...

Csak jót kívánok én is!!!

Hunszil írta...

HAjrá és én is várom a beszámolót, ne izgulj:)

Shushanna írta...

Sokszor eszembe jutottál nap közben. Tényleg összeszorítottam olyankor a kezem. Szülés előtt ilyen stresszt bevállalni! Kívánom, hogy ez az erő mindig megmaradjon benned, amivel élsz. És a múltkor valamiért nem ment át a komment, a lányod rajza zseniális. Óvó-, és tanító néni vagyok... Nincs más dolgod, mint továbbra is hinni magadban, a szeretetben és a gyerekeidben. Szentimentális voltam most nagyon, de már olyan régóta el akartam ezt mondani neked!
Ja! És várom a beszámolót!

janucbajusz írta...

A vásár után Tropikárium , hát szuper volt....:)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...