2010. március 3., szerda

Önarcképek és egy UFO

Sáriék az oviban önarcképet rajzoltak. Annyira édesek!


Ez a kedvencünk, egy kisfiú képe, olyan jó, hogy színes! Mellesleg elég nehezen bír vele az óvónéni, a legelevenebb gyerek...:) a balszélen


Érdekes lenne elemezni a rajzokat... egyik kislány igazán "nagy arc"-nak érzi magát, a rajza is ezt tükrözi:) ma pl. a szemem láttára lökdöste arrébb az útjába került Sárit.


És a Sárié... már megint olyan, mintha máshonnan pottyant volna közéjük egy rajz... és az egyetlen kép, amin nemcsak lebegő fej van, hanem a nyak vállakban folytatódik.


Tudom, gonosz vagyok, de nem bírok betelni vele... csak ámulunk és bámulunk... mindeközben az óvónő egy árva szót sem szól hozzánk... érdekes.

Ma befejeztem egy őskövületnek számító UFO-t. Ezt a kezdetleges patchwork-valamit akkor varrtam kézzel, mikor Jakab még a pocakomban volt!


Azóta nem talált magának helyet... ma körbeszegtem és kapott egy lidlis textiltáskát, így vándorol ajándékba a végtelen türelmes és vicces zenetanárbácsinkhoz. Vásárolni hazafelémenet a férfiak is szoktak... ő meg biztos, öt gyermek mellett. Helyesbítek: hat gyermek...:) én meg azt hittem, utolértük:)

8 megjegyzés:

orsolya vanessza kiss írta...

De buta vagyok! MOst látom csak, hogy 29 hetes pregnant, azaz terhes vagy fenn a számlálón.. én meg azt hittem már 29 hetes a babucid :) jajj :))

Nem volt furcsa, hogy gratuláltam hozzá a múltkor? :)))))


bocsi, és tényleg szép a pocakod :)


Ui.: Igen Lacel! MOst már lécci fotózz egy-két pocak képet is :)

Névtelen írta...

Vagány rajz! Legyél is nyugodtan "gonosz"! :)

KisMesterek írta...

Most már kimondom: számomra nagyon fura környezetben éltek. Az orvos, az óvodai helyzet...nálunk is van olyan, hogy nem bírja a szülő meg az óvónő egymást, de BESZÉLNEK (!) a gyerekről, az ügyességeiről, a gondjairól.
Tök jó rajz! Meg a tárca is, nem tudom mi ez a kék anyag, de nagyon szeretem.

Anna írta...

Krisztallit egyetértek.
Plusz: mintha irigy lenne az az óvónő a tehetséges gyerekedre. Én mikor ebben a korban tanítottam gyerekeket mindig szóltam a szülőknek, hogy korához képest túl szépen rajzol a gyerek taníttassák, foglalkozzanak vele megéri!
Nagyfejűség: nemrég egy anya ittjárt a kisfiával nálunk, és a gyerek mindenért nyafizott. Persze én mondom a kislányomank hogy adja oda mindent amit a vendég kíván ő majd játszik vele ha elmegy a vendég. De alig vett kezébe egyebet a lányom, a gyerek ottvan és már az kell neki. Üvöltözve követeli vendégjogait. Mi az nya reakciója?
Haj jaj, majd megtanulja ősztől az oviban hogy meg kell osztani a dolgokat...!!! Na. Ne csodálkozz. Nem nevelnek mindenkit otthon, hogy figyelmes finomlelkű legyen. És még a nevelés sem mindig garancia, de ha meg sem próbálják... Azért biztosan tudod, hogy nehéz dolguk van manapság az óvónőknek is.

Lacel írta...

Amikor ilyen bejegyzéseket olvasok mindig babázni akarok pasi létemre ^^

No mindegy, de azééé imádok ám ide járni :P

u.i. : Pocak kép?? Anaisz!! :D Hmm.. illúzió romboló lenne egy olyan szép pocak után, amit annyian megdicsértünk :PP

báááár... najó majd még gondolkodom xD

Freemam írta...

A "nehezen bír vele" kisfiú remek fantáziás gyerkőc, több odafigyelést igényelne, ennyi a titka! Bevonni mindenbe, lefoglalni, mert egyébként csak rontópál! Lányom lesz ilyen, már látom!
Sára nagyon tehetséges, már amit ez a szó jelent ugye ilyenkorban!
Fejlett és érzékeny és amit lát azt át is tudja jól adni!
Szépek a rajzai, tényleg nagy öröm nézegetni őket!

Erika írta...

Anaisz, én nem mertem szólni:) Azt gondoltam, ennyire elvarázsolt vagy...:)

A dícséreteket köszi, zsebeljük, rá is fér a kisasszonyra.
Kriszta, ha mesélnék még... elájulnál. Döbbenet hely ez, főleg Szentendréhez viszonyítva:) itt valahogy a sötétség munkálkodik, csúnyán hangzik, de igaz sajnos.

Most, pár perce bújt ide Sári sírva, hogy nem akar többet oviba menni... mostmár lépek ezügyben, kőkeményen. Majd írok róla bővebben...

Bambuc írta...

Nagyon jó ez a rajz! Ha nekem lett volna ilyen tehetséges gyerekem mikor még óvónő voltam, nem úszta volna meg hogy rajzversenyre ne küldjem a rajzát. Engem a szüleim bíztattak kiskoromban, mert volt tehetségem a rajzoláshoz, ne foglalkozz az óvónővel, az otthoni elismerés sokkal többet jelent.

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...