2010. március 22., hétfő

Újra újrahasznosítok

Tegnap besokalltam: itt a jóidő, amit nagyon vártam, de nincs egy rongyom, amit felvegyek! Belebújtam régebbi ruhákba, ám akkorát nőtt a hasam és egyéb tartozékaim, hogy sehogysem kényelmesek, és félő, hogy esténként ollóval kéne kihámozni magam belőlük... nagyon elkeserítő... pedig olyan szépek. Elfogult és szemüveges férjem szerint gyönyörű vagyok bennük, de azt hiszem, őrá nem hallgathatok. Gyorsan neki is álltam varrni egy ruhát, pont az ő kiselejtezett ingjéből, ugyanúgy, mint múltkor a natúrszínűt. De ezen volt egy mellzseb, ami elég idétlenül nézne ki rajtam, hát lebontottam. És sikerült likat csinálnom az ingre... óóóó...



Egyik részét eltüntettem csipkével, de maradt egy terebélyesebb lik, amit befoltoztam és most töröm a fejem, hogyan tüntessem el. Olyan helyen van, ahova csipkét már nem rakhatok, majdnem a hónom alatt, de azért még mindig látszik. Azt hiszem, az anyagából rakok rá egy foltot, nem lesz feltűnő annyira... hátha...

Még kell a nyakkivágásba egy patent, ne lifegjen, és kész. Próbáljátok ki ezt az ingátalakítást, annyira jó és olcsó!

10 megjegyzés:

Trixi írta...

Szia Eri!
Annyira ügyes vagy! A kezed alatt életre és szépségre kelnek a holmik! :-)
Ötletem nincs, hogyan lehetne eltüntetni azt a "likat"... :-( de biztosan megoldod majd :-)

Szera írta...

Nekem nagyon tetszik!!! :)

Monika írta...

Kiseri! Le vagyok nyűgözve!Annyira,de annyira hordanék egy ilyen ruhát!!!!!!!

Ledorka írta...

Szuper lett megint. :))

Dodie írta...

És ha szándékoltak _nem_ a mintába illően tennéd oda az anyagdarabot? Gondolok itt szív, madárka, virág alakú foltról, esetleg valami vöröses szegéssel, vagy fonalas pelenkaöltéssel :)
Én is tervezek hasonló átalakítást a nyárra, bár nekem pechem volt: pont mikor rákérdeztem apunál az ingekre, előtte pár nappal dobtak ki egy nagy kupacot :( De a tiéd nagyon szépséges lett :)

Ida13 írta...

Milyen jó, hogy ügyi vagy!
Azt hogy sikerült elérni, hogy egyszer kék, máskor lilás az ing? (na jó, tudom, fényviszonyok..:))
Likra valónak össze-vissza hajladozó yo-yo virágok? Nagy hülyeség? Akár scipkéből is meg lehetne hajtogatni és egy gomb a közepére?

Dodie írta...

Hát ma nem nagyon ment a magyarul írás, bocsi :))

Kicsoda írta...

Nagyon jo kis darab lett!!
En terhesseg alatt olyan szoknyat varrtam magamnak, hogy egy A vonalu, ami csipo/has alatt rendes anyag, fole meg egy rugalmas pamutcsik (30cm kb) van varrva. Igy mikor lehetett a hasamon volt, de nem szoritott, kesobb meg a hasam alatt `tartott`. Szules utan is kivalo volt. Ez a rugalmas resz egyszeruen ra volt varrva, igy mikor fogytam konnyen kisebbre veheto volt.

janucbajusz írta...

UGYE AZ ÉN KISFELESÉGEM.......:)

Csak nekem nem hiszi el soha...

Erika írta...

Köszönöm az ötleteket, valamit kezdek majd velük...:) egyelőre a kardigán takarásában nem látszik... hehe.

Kicsoda, ez nagyon jó, mindenképp kipróbálom! Valami hasonlón törtem a fejem, csak nem állt össze a kép... köszi!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...