2010. március 1., hétfő

Bibibííí!

Ma két olyan de olyan könyvet kaptam! Egyenesen a Távol-Keletről érkeztek egy barátnőmtől, igazi japán varrós-könyvek! Egy kis ízelítő (ne sokáig irigykedjetek, tervemben áll lefényképezni és feltenni a Picasa albumok közé, mindenki élvezhesse):


Az első könyvben zokniállatok laknak minden mennyiségben, sztorikkal (amit ugye nem értek...), a hátulján varrási útmutatókkal. De olyan arcok vannak benne! Az ember csak vigyorogva tudja nézegetni...:) És: egy férfi műve az összes!

Ilyen fényképes leírások vannak hozzá, japánul persze... de azért érthetőek a mozdulatok és fázisok, alig várom, hogy a gyerekekkel nekilássunk!


A másik könyvben klasszikusabb japán apróságok találhatók, csodaszép hímzésekkel és szuper ötletekkel. És persze képes leírásokkal.

Annyira örülök neki! Sose gondoltam, hogy nekem lesz valaha igazi japán könyvem... köszönöm, Adél!

Más: ma voltam ultrahangon a kis pocaklakóval. Már látom, nem lesz könnyű ezzel a kölökkel... ül a popókáján, én meg azt hittem az erőteljes fenti bokszolásokból, hogy a lábaival rúg olyan erőteljeseket a gyomromba és fejjel befordulva várakozik már a világrajövetelre! És hiába láttuk a popóját, semmi fütyi, semmi nem látszik, még lánynak se meri mondani a doktorbácsi... Hát mi lesz velem?! Van egy faros bébim, akiről azt se tudjuk, mi a neve... igeeen, még nincs neki. Reméltem, ma megtudom, fiú- vagy lánynevet keressünk... meg kipakolhatom a szekrényéből a feleadag ruhácskát... De hogy még csücsül is! Kicsit kiakadtam. Remélem, lesz még helye megfordulni, amikor kell...

11 megjegyzés:

Fércművek írta...

Pedig én is annyira, de annyira várom már, hogy fiú vagy lány? :)))

A könyveidtől teljesen készen vagyok. Már egy ideje rakosgatok egy pár zoknit ide-oda, hogy valami zokni szörnyet készítsek, de így azt hiszem megvárom, amíg felteszed őket. :)))

inecsg írta...

A könyveidre nagyon irigy vagyok, ám! Kíváncsian várom az oldalakat!

Sztem még nincs késő befordulnia. Van még ott elég hely, hogy bukfencezzen egy nagyot. Beszélj vele, hátha meggondolja magát, mégis inkább fejjel előre bújjon ki. :-)

Ida13 írta...

Megtalálja az a helyet, mégha te úgy is érzed, hogy szétszakadsz belé. A barátnőm járt így. Már fel volt készülve a császárra, mert 38 hetes elmúlt, gyerek végig fenékkel, doki mondja nincs hely..., aztán utolsó este (akkor még nem tudták, hogy utolsó)iszonyat kidudorodó pocak, feszülés...megfordult, majd néhány óra múlva beindult a szülés.Nehogymár fejjel lefelé lötyögjön annyi ideig!:):)

Freemam írta...

Mindennek oka van Eri!!!
Tudod, a természet vagy egyéb hatalmakkal harcoskodni tök meddő dolog! Ha faros, hát faros, ő biztosan tudja mi az oka.

A sárkányra benevezek!!!!
Húsvétra mondjuk. Nagyon helyes jószág, Nóri Süsü függő!

Ledorka írta...

Az én gyerekeim is az utolsó pillanatban fordultak. :) Jól csinálja! :D
Klasszak a könyvek is. :)

Anna írta...

Jól elbújt, pedig én is kíváncsi vagyok. Szégyenlős a drága...
Hát, mit mondjak. Aminek jönnie kell az jönni fog. És tudod, hogy bármi lesz is van neked Valakid aki vigyáz rád! Én imádkozok, minden rendben legyen.
A könyveid.... én is most veszek egy pár varrós könyvet mert nincs. De ilyet nem tettem a kosaramba! Nagyon jók! A zoknist nagyon várom.

egy anya írta...

Szia Eri!
Köszönöm a díjat, a www.jocsontok.blogspot.com-on reagáltam rá, ha nem baj.
A könyvek meg...! Én is begyűjtöttem idén egy rakás tarka zoknit és harisnyát, csak júniusig időm nem lesz egy szál se, hogy valamit alkossak, pedig nagyon hiányzik!

Hencsilli írta...

Jók a könyvek! A dinót én is várom, a keresztfiam dínómániás és most lesz a szülinapja :)

A pici miatt szerintem se aggódj, hiszen te már rutinos vagy :)

Ui: két hete én is mosódióval mosok, szerintem nagyon jó.

Lacel írta...

Messzebbről nem is lehetett volna hozni :P

Erika írta...

A könyvvel igyekszem, hamarosan felteszem, de nem minden figura leírása van ám benne, inkább irányokat ad, aztán mindenki fantáziájára bízza:)

A pocaklakóm meg szerintem miattam ücsörög, rájöttem: annyira szenvedek és panaszkodok, hogy milyen nehéz és szeretnék hamarabb szülni mint a kiírt idő, hogy ő meg bölcsen úgy döntött, márpedig kivárja és szépen megérik a születésre... biztos vagyok benne, hogy meg fog fordulni, ha meg popóval akar kibújni, hát úgy jön, az se nagy baj...

Kalex © írta...

Csodaszép nagy pocakod van! :o) Kiváncsian várom a fejleményeket, hogy kisfiú e, avagy kislány lesz e!? :o)
A könyveid nagyon szépek, nekem is küldhetne vhonann a távolkeletről egy b.nő hasonló szépeket! ;o)
Várom a picassa-n a képeket! :o)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...