2009. február 21., szombat

Lábadozás

Nem vagyok hűtlen ám, és a szövegből se fogytam ki, csak ledöntött pár napra az influenza. Ma tudtam hosszasabban ideülni először, sőt ma varrtam is egy picit kézzel. Már rosszul vagyok a fekvéstől, viszont nagyon szédülök ülve-állva. Rokonság messze, így tápláló húslevest csak holnap főzök, ha tudok, pedig már meghalok érte!!! Szegény férjecském, mára már nagyon belémfáradt, mindent ő intéz kedd óta, az iskolábaindítástól a teafőzésen át egész az ágybabújtatásig... még zöldséglevest is főzött nekem egyik nap, és almát reszelt és sütit sütött és pipilni kísért és lázat mért és még sorolhatnám, annyit segített! Köszönöm! Azt már nem is merem kérdezni, hogyan tudott elviselni...?
Egy jó tanács influenzára: mindenképp szedj Oscillococcinumot, ez nem reklám, hanem tény! Mármint az, hogy segít, nélküle még most is szenvednék. És sok-sok C vitamin meg alvás!
Gyerekszáj rovatunk következik: Apának egy tesztben meg kellett válaszolni ama kérdést, mi az a "veranda". Megkérdeztük a gyerekeket is, Hanna szerint az, amin vasalni szoktunk, de inkább egy női név. Jakab arra gondolt, régen arra tették a citerát...
Időközben megszaporodtak az olvasgatóim, nagyon köszönöm a bizalmatokat!
Ígérem, én is igyekszem figyelemmel kísérni a ti műveiteket is, nagyon érdekes ez a "blogvilág". Ha egyet megnézel, nem tudod abbahagyni, annyi jót talál az ember lánya...! És mennyi inspirációt, nem is győzöm raktározni a sok infót, felfoghatatlan ez az egész, mint egy sci-fi, nem?
No megyek vissza az ágyikómba, jóéjt és jó egészséget mindenkinek!

4 megjegyzés:

Kaoka írta...

kiseri jobbulást kívánok! Különben már hiányoltalak.:) Szuper férjed van. :)

csutkailda írta...

Kedves Erika!
Mielőbbi gyógyulást kívánok!!
Szeretettel: Ildikó :)))

ccsigaház írta...

gyógyulj meg gyorsan!

Erika írta...

Köszönöm a kedves szavakat, igyekszem is szót fogadni ilyen kedves embereknek!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...