2009. február 23., hétfő

Egy kosár kedvesség...


... édesség helyett. Ők készültek lábadozás és filmnézés közben, mennek is világgá, otthont keresni.
Cicusok is készülődnek, de tanácstalan vagyok: G. rózsásat kért tőlem, de ha egyféléből van a cica minden testrésze, nem tetszik nekem. Varrtam hát egy kockás változatot, hogy variáljam a kettőt, de nem tudom eldönteni, melyik testrész mely cicusé legyen... Olyan aranyosak, és ha tudnátok, milyen megnyugtató levendula-illatot árasztanak...! Hmmm!
Hát még várakoznak szegénykéim... Ötlet?
Még egy kosárnyi kedvesség: beszálltam a PIF-be, játssz velünk!
A játék szabályai a következőek:

1. Bárki játszhat, akinek blogja, képtára van.

2. Az első három aki commentet ír ide, saját készítésű ajándékot kap 365 napon belül.

3. Cserébe előre kell fizetni: meghirdetni a játékot saját blogban, képtárban.

4. Sajnos nem kaphat ajándékot az, aki ezt nem teszi meg.

Nosza!
Szeretettel várom a jelentkezőket, ígérem, szépet adok ajándékba!

8 megjegyzés:

Bea írta...

a kockas szerintem jol nez ki.

Balogh Krisztina írta...

Szia! Szerintem meg olyan szelíd kedvesség, és melegség árad a figuráidból, hogy mindegy, miként döntesz. Helyesek lesznek a cicák. Ja és a virágmintás is édes lesz...

Erika írta...

Köszönöm! Ezt vehetem úgy is, hogy játszol velem? Bea is?

Balogh Krisztina írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Bea írta...

meg nem tudom, talan jatszom.
igazabol csak mondoni kivantam hogy jol neznek ki.

Balogh Krisztina írta...

Szia!
A kisebbik leánykám(3 éves) meglátta az imént a kis textilállatkákat, s így szólt láthatóan izgulva:
- Anya, akkor most mindjárt te varrsz nekem olyant. Ugye gyorsan?

Csak meg kellett veled osztanom...

Erika írta...

Hát ilyen kérésnek nehéz ellenállni... de ha kivárja, tőlem is kap PIF-ajándékként. Melyik tetszik neki?

Anna írta...

Drága Eri, még mindig nem győztem teljesen végignézni a blogod. Le-le ragadok itt-ott. VAn ezekhez az állatkákhoz mintád? A lovacska tetszik a legjobban, de szerintem neki szeretnék látni valami merészebbhez is.

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...