2013. február 25., hétfő

Mi rejtőzik a dobozban?



Van nekem egy régi macis fémdobozom. Még akkor került hozzánk, mikor Jakabot vártuk, és nehéz volt neki funkciót találni, mert túl szép és kedves doboz ez.... nem lehetett arra használni, hogy pénzt tartsunk benne... nincs is annyi:) számlákat meg egyenesen szemtelenség lett volna! Varródoboznak igen kicsi volt nekem már akkor is... Konyhába nem mertem kitenni.... Hát tettük ide-oda, nagy becsben tartva, néha egy adag különleges házikeksz lapult benne, na nem sokáig:)
Aztán mikor az első vásáromra készültem, pont megfelelőnek találtam utazó varrókészletnek, kevés cérna és tű, olló, aktuális varrnivaló pont belefért, és még illik is a doboz maga a benne megbújó tartalomhoz:) Mint most is:



Újra vásárra készülődünk, ahol most marokmacit és maroknyuszit varrhatnak a kísérletező kedvű vagy éppen nagyon ügyes kiváncsiskodók. Gyere el te is, várlak szeretettel!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sok sikert a vásárhoz!
Erzsi

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...