2013. február 2., szombat

Kényeztető...


... szappanok,  neeem, sajnos nem sütik:) Erre a kis csini rózsaszínre nagyon büszke vagyok, olyan igazi nőcis lett, a színe miatt is, de amúgyis. 
Zöldteával készült, kis tejjel, shea vajjal, rózsaszirmokkal és rózsaszín agyaggal... és az illata...! Rózsafa  és érzéki ylang-ylang lengi körül ezt a budoár-csodát:)

A másik sokkal prózaibb... körömvirág-tea, szőlőmagolaj és homoktövisbogyó-őrlemény adják a pluszt, geránium és szegfűszeg illóolajok az illatát. 

Mindkettő különlegessége, hogy nem a szokásos hideg eljárással készültek, hanem továbbérlelve a sütőben, kevergetve kitartóan, takarítva kifutott habot... cserébe viszont hamarabb lehet kipróbálni és élvezni a kész szappant:)
És most szükség is volt erre a gyorsaságra: megrendelésre főztem szappant, mert kedves barátném létrehozott nekem egy szuper megrendelő oldalt, ahol csak be kell ikszelni miből mennyit, én meg megkapom a megrendelést.... csak ámultam, mikor lázasan fekve megkaptam az űrlapot!:) Köszönöm!!! Mostmár itt az ideje, hogy összeszedjem magam...:)

6 megjegyzés:

Ili írta...

Nagyon örülök a sikerednek!

Székely-Árkosy-Nóra írta...

Gyógyulj meg mihamarabb!
cacisio 5080

Székely-Árkosy-Nóra írta...

Na most tűnődhetsz, hogy miféle titkos üzenetet küldtem! :D

Erika írta...

Ili, olyan drága vagy...:)
Nóra.... ne szórakozz:)) a szóellenőrzés???

Névtelen írta...

Hajrá szappangyártás! :-) Mikor érkezik a csomagunk? Már nagyon várom! Rita csomagja ma összeáll, már csak a szappanjai hiányoznak... ?

Erika írta...

Én pénteken feladtam.... reménykedj:))

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...