2012. május 31., csütörtök

Nicsak, mi készül itt?



Varrógép híján, még pár hete, kézzel öltögettem... egy születendő kis hölgynek készül, a kérés magyaros de mégis modernebb takaró volt, nem patchwork, nem csicsás, de lányos... Először nagy falatnak éreztem, rajzolgattam, kutattam a minták után, de a kikötéseknek elég nehéz volt megfelelni:) Aztán született két terv és ez lett a győztes befutó (ez még nem a teljes minta, majd mutatom hamarosan az alakulását). Hát megyek is hímezgetni a folytatást...

4 megjegyzés:

Mona írta...

Szia Drága!

Semmi remény a megjavulására a gépnek?

(De régen voltam erre, pedig isten uccse sokat gondoltam felétek.... A tulipán manó és a tündér szárny azóta is szeretett játékunk)

Erika írta...

Szia!! De jó hallani felőletek!:)
A gép már szerelőnél, hamarosan megyek érte:) már várom...

Mona írta...

Én is várom, megbízás érkezne az érkezőnknek....

Erika írta...

A gép már kész, írj, ha van kívánságod:))

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...