2012. május 7., hétfő

Kedvcsináló májusi játék

Olyan álmosító, borongós ez a nap... Rázzuk fel egy vidám muzsikával és egy játékkal!



A nyeremény egy ajándékcsomag illatos, ápoló szappanokból és egy meglepetés-gyűrű.
A szerencsés nyertest azok közül sorsolom ki, akik megosztják ezt a játékot és ezután hagynak egy kommentet ennél a bejegyzésnél (mivel nincs Facebook-fiókom, a komment hagyásával tudom nyomon követni a játékosokat).
A határidő május 10., csütörtök éjfél.

Na rajta, játékra fel! És mosolyogjunk! :-)

12 megjegyzés:

Katus írta...

Kedves Erika!
Szeretnék jelentkezni a játékodra. S osztom is az oldaladon.
Áldást, békességet neked! :)

Katus írta...

...az oldalamon... (bocsánat az elírásomért. :)))

orsi_draga írta...

Szia!
Jelentkezem a játékra! :)
Üdv.: Orsi

Székely-Árkosy-Nóra írta...

Én is szívesen játszanék, éppen csak nem tudom hol mgosztani a játék hírét. :(

Noémi írta...

Még én sem blogozom, de már tervbe van véve. De azért szívesen játszanék nálad. Noémi

Szera írta...

Szükségem van a szappanjaidra, gyűrűdre!!! :)
Úgyhogy játszom!

Erika írta...

Nóra, Noémi, facebook? google+? akárhol, ahol viheted a hírt:)

Trixi írta...

Kedves Erim!
én sem maradhatok ki! :-)
Nyomtam a cikked alatt egy G+1 gombot és persze az f gombot is. :-)
Puszi

dandelion írta...

én is játszom:) Még épp időben:D
osztottam is.

Székely-Árkosy-Nóra írta...

Hahó, ha még érvényes - bár igaziból nem lehet, most látom ., a facebookra föl tudom tenni, mielőtt a maradék négy gyerek megjelenik a reggliért :)

TiboldS6 írta...

Szeretnék játszani én is.

Erika írta...

:)
majd legközelebb, ez már végetért:)
de várlak szeretettel a következőre!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...