2012. május 11., péntek

A nemhivatalos sorsolás megtörtént!

Se közjegyző, se elegáns ruha, se dobpergés. Csak így:

Reggel apró cetlikre írogattam a játékosok nevét.
Mivel a szívem vajból van, velünk játszott Noémi és Nóra is, bár nem tartották be a szabályokat (irgumburgum, legközelebb szigorú leszek ám!!!)



A cetliket összegyúrtem és Barnabás sapijába tettem.



Mikor végre felébredtek a gyerekek, a túljelentkezés miatt kialakulóban levő vita fenyegető közeledtével inkább én döntöttem el, hogy Barnabás fog húzni.

És a nyertes:


Gratulálunk, Nóra! de legközelebb tényleg szabályos leszek...:)
Mindenkinek köszönöm a részvételt, és remélem, legközelebb többen leszünk! mert a játék hamarosan folytatódik...

3 megjegyzés:

Székely-Árkosy-Nóra írta...

Hát ez hihetetlen, még sose nyertem semmit!!!!! Egyszer Tucó lányomnak nyertek a tesói mesekönyvet. :) A szabálytalanság azért történt, -mert egyrészt nem vagyok egy net-fenomén, másrészt mert állandóan a gyerekek ülnek a gépnél, én meg csak úgy közbe-közbe. :) Nagyon jó, hogy ilyen vajszíved van, köszönöm/jük. <3

Szera írta...

Gratulálok Nóra! :)
Most mi lesz a Kiseris cuccaimmal? :(
De, majd legközelebb! :)
Köszönöm a játékot!

Erika írta...

:) nem semmik vagytok:)
Nóra, írj mélt, nem találom a címed...

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...