2012. július 5., csütörtök

Nyár

El sem hiszem, hogy egy hónapja nem írtam! De hova is lett az a hónap??? úgy rohan az idő, észre sem venni, mennyire eltelik felettünk... Még szinte most kaptuk a bizonyítványokat, éppen hogy elkezdtük kipihenni a sulit, és már nyakig ülünk a kánikulában:)

Sokmindenről írhatnék, de ebben a hőségben gondolkodni is nehéz... Hálás vagyok Istennek, hogy itthon hűsölhetek, behúzódva a kicsi házunkba, hideg limonádét kortyolva és élvezve a gyerekeim társaságát. Főzni néha muszáj, de inkább salátákat, gyorsan elkészülő finomságokat eszünk. Sok fagyi fogy, de kevés kenyér..:)

Egy kis frissítő receptet osztok meg veletek, egyszerű és olcsó, és garantáltan sikeres lesz a gyerekek körében:)

Mondom, sok fagyi fogy, de pénztárcakímélő és egészségmegőrző módon: mi készítjük.
Fogj egy-két-három doboz tejfölt (az arányokat sose tudom, bocsánat...)
Édesítsd cukorral, mézzel vagy ahogy mi tesszük: sztíviával
Mehet bele citromlé és reszelt citromhéj – így citromfagyi lesz!
Vagy reszelj bele keserűcsokit – kész a sztracsatella!
Ám ilyenkor nyáron a legjobb gyümölccsel, bármilyennel, és minél több benne a gyümölcs, annál fincsibb!
Pár óra alatt meg is fagy és ehető!

Még valamikor régen vettünk jégkrémkészítő formát:


Nagyon szeretjük, kényelmes és könnyen tisztítható. Egy időben az Ikeában is volt hasonló, nem tudom, most van-e... de a webáruházak kínálata se kutya:



Ám ha nincs ilyened, megteszi a kiürült tejfölösdoboz, és amikor dermedni kezd a massza, egyszerűen nyomj bele egy kiskanalat, ez lesz a pálcája. Ettől egyszerűbb már nem is lehet:))

Hát kitartás, a kánikula nagy részén már túlvagyunk... de addig is vigyázzatok magatokra és egymásra! És hűsöljetek...

5 megjegyzés:

egy anya írta...

Látom, mindenfelé a fagyi a sztár. :)
Nálunk most a zacskós. :) Ismered?

Erika írta...

sejtem...:) de mesélj! minden érdekel:))

Szera írta...

Nekem a mai üdítőm az volt, hogy hallottam a hangodat! :)

egy anya írta...

Erika, itt írtam le:

http://gyereketeto.blogspot.hu/2012/07/malnaszorp-es-zacskos-fagyi.html?showComment=1341518990596#c3337796221697083395

Erika írta...

:) Ühüm, erre gondoltam!:)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...