2012. július 17., kedd

Takaró Macinak

Legkisebb öcsém ezen a nyáron érett lett. Nagykorú és dícséretes, okleveles érettségizett személy. Ami nem jelenti azt, hogy felnőtt... de azért halad, na.
Ennek örömére varrtam neki egy takarót, rég be volt ígérve, de lusta voltam nekiállni, túl nagy falat nekem az ilyen munka. Ám ennek a nagy eseménynek örömére nekiveselkedtem pár hete és 2-3 nap alatt el is készültem:) Persze, a család segített, türelemmel, helycsinálással és idővarázslással...




És nemcsak a munkában van benne mindenki egy kicsit, de a takaróban is: régi ingeinkből, régi ruháimból, családból kapott anyagokból készültek a szabálytalan négyzetek, szabálytalan sorrendben összerakosgatva, ahogy egy gyerek a családból táplálkozva nő, növekedik, felépítve önmagát, egyik leckét hozzáadva a többihez, tanulva és gyarapodva.
 

"Örvendj, te ifjú, ifjúságodnak, és vidámítson meg a te szíved ifjúságod napjaiban, járj csak szívednek útjain, és azokban, amiket szemeid látnak. De tudd meg, hogy mindezekért ítéletre von téged az igaz Isten. Vesd el hát a bosszankodást szívedből, és tartsd távol a veszedelmet testedtől; mert a fiatalkor és az élet hajnala hiábavalóság. Emlékezz meg nagy Teremtődről ifjúságod napjaiban, mielőtt eljönnek a vészterhes napok, és elérkeznek az évek, melyekről azt mondod: 'Nem lelem bennük örömömet' "(Prédikátor könyve 11:9-12:1)

6 megjegyzés:

Ledorka írta...

Nagyon tetszik. :) Az is, hogy belevarázsoltad a családot. :) És remek dolog az újrahasznosítás!

Monika írta...

Csodás!Szívemnek nagyon tetsző!!!!!

Juccantó írta...

Nagyon tetszik,vágyom rá,hogy én is egyszer tudjak ilyet csinálni ilyen aranyos segítőkkel:)))

Abile írta...

Szép gondolatok és csodaszép ajándék! Gratulálok a családodhoz!

Taurus írta...

Nagyon szép, igen ügyi vagy!

Erika írta...

Köszönöm, jólesik:)
Öröm itt látni benneteket:))

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...