2011. november 6., vasárnap

S.O.S.!!!

Aprókák, a markodba belesimulnak...

Nem is gondoltam bele, de ez a bajom... egy ideje nem kívánkozok a varrógép mellé, néha-néha jókedvvel és jólesően alkotok valamit, de valami hiányzik...
Mígnem tegnap hírt hallotttam egy régesrégi macimról, mennyire szerelmes lett belé új gazdája, aki szintén mackókat készít. És.... szeretne még tőlem hasonlókat!!! Hurrá! Hát ez hiányzott! A mackóvarrás... ami tényleg egy varázslatos, megmagyarázhatatlan állapot, több mint egy alkotófolyamat. Milyen rég nem varrtam már macit!

Bob

Boróka

De a segítségeteket kérem: tudja-e valaki közületek, hol lehet jó kis maciszőrt szerezni, olyan buklésat? Mert az óbudai Műszőrmeháznak állítólag hűlt helye... még egy telefont megeresztek holnap, de hátha tud valamelyikőtök egy jó kis lelőhelyet... Segítsetek!!! Köszönöm!

Ő egyike még a legelsőknek...

8 megjegyzés:

Julcsi írta...

Pedig Kati él és virul, tegnap vásároltam tőle egy csomó anyagot. Kérdezd meg F.Ginát, ő közeli kapcsolatban van vele.

Erika írta...

Köszi!!
Én meg pont nálad gyönyörködtem..:)) elkerüljük egymást:)

Erika írta...

Ja a lényeg:
telefonon egyeztetsz vele vagy emilben? mert egy emilre írtam, de nem jött válasz kb két éve...

Juccantó írta...

Nagyon édesek a macijaid,simogatni valóak...:)))Segíteni nem tudok,de nagy becsben tartom azt a jó néhány brumit ami a szobánkban van,különösen a kb.45 éves kopottas,szalmával kitömött "jószágot"...együtt öregszünk....

Kőrösi Mercédesz írta...

A szellemi érdeklődésű, a szemüvegét hamarosan eldobó Bob és az udvarlást szelíden viselő Boróka igazán szép pár. Nagyon édesek ezek a mackók. Ügyes vagy :))

F.Gina írta...

Közben én is ideértem. A száma 06-70-626-4666.Holnap már biztosan eléred, a bolt megszűnt, most a Bazilika környékén van, az Arany János u.-i metróval szemben egy pizzéria felett, de még nem voltam nála, hívd fel.

Erika írta...

Jujdejó!! Köszönöm, lányok! ma hívom is:) És indul a mackóbrummogás...:)

Julcsi írta...

No, jól van! Mire ideértem, megoldódott:)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...