2010. május 3., hétfő

Sünik

Samué, Sárié és Hannáé

Tegnap ilyen édes kis sünök születtek nálunk, velük vígasztaltam magam...

Annyira elkezdett vizesedni mindenem, hogy néha nem fért bele a lábam a papucsba... az ujjaim akkorák, mint egy-egy krinolin... a fejem, mint egy vízilóé... egész nap nyafogtam és a sírás határán voltam. Hát inkább bevetettem magam a varrószobába... és legalább a gyerekeket boldoggátettem ezekkel a kis vackokkal. Sári sünigyűjteménye így megint gyarapodott... odavan értük! És persze akkor már kellett Samunak is... Hanna pedig vígasztalásul kapott egyet, a minapi hányós betegség következtében elhunyt, legalább hatéves, kölessel töltött malackája helyett (nem a malac hányt annyit, hogy belehalt... ő csak rosszkor volt rossz helyen...).

9 megjegyzés:

Szera írta...

:)

Csilla írta...

Nagyon bájosak ezek a sünik! az én kis leányzóm is oda van értük :) Neked kitartást és minden jót, nagyon a finishben vagytok már :)

Lente Julcsi írta...

:)

Anna írta...

:) élvezem a süniket.
Nincs már sok a nagy találkozásig... Sok erőt addi is. Puszi.

Nóra írta...

:)

Piroseper írta...

A sünik nagyon aranyosak lettek!

Barbi írta...

Kitartás édes! Már látni a végét! Pár hónap múlva teljesen más szemmel fogod látni ezeket a heteket, egy gyönyörűséggel a karjaidban... Vigyázz magatokra, Hannácskának részvétünk :)

böpörö írta...

Túl nagy a csend... csak nem????
:)))
remélem igen! szorítunk Eri!

Freemam írta...

Már csak pár nap!
És legalább hűvös van!
El sem hiszed, mennyit gondolok Rátok!

Ölelés megy

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...