2010. május 1., szombat

PIF-játék!

Bizony, egy elmaradásom pótlom... Andi még valamikor januárban hirdetett játékot, senki nem jelentkezett rá rajtam kívül, és még én is hűtlenül elfelejtettem kitenni...
Hát rajta! szabad a hely még Andinál is és itt is!


A játék szabályai a következők:

1. Bárki játszhat, akinek blogja, képtára van.

2. Az első három aki commentet ír ide, saját készítésű ajándékot kap 365 napon belül.

3. Cserébe előre kell fizetni: meghirdetni a játékot saját blogban, képtárban.

4. Sajnos nem kaphat ajándékot az, aki ezt nem teszi meg.
..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Más: szeretném elmondani mindenkinek, hogy mennyire sokat jelent nekem az az áradó kedvesség és szeretet, vígasz és bíztatás, dícséret és mosoly, amiket tőletek kapok! Sose gondoltam volna, hogy a blogírás idejuttat, hogy ennyi ismeretlen ismerősöm és barátom lesz, hogy ennyi erőt kapok majd olyan emberektől, akikkel nem is találkoztam még... Köszönöm!
Nem győzöm ezt mondani mostanában... nem lehet elégszer: köszönöm!

5 megjegyzés:

Trixi írta...

Itt vagyok! Én vagyok az első! :-)
Szeretnék játszani! :-)
Félbehagytam a tavaszi nagytakarítást, a lakás szétrobbantva, darabokban... Játszani sokkal jobb :-)
Puszi Eri, és szurkolunk tovább, hogy babócával és veled minden rendben legyen! Kitartás, még egy kicsit.

hordosv írta...

Juj, PIF nálad, naná, hogy itt a helyem:)

H. Mária írta...

Remélem, hogy én vagyok a harmadik. (!)
Még nem játszottam ilyet, de ha jól értem a saját blogomba kell meghirdetni ezt a játékot és az első három jelentkező kap tőlem ajándékot 365 napon belül. Nem hosszú ez az idő???

Trixi írta...

Mária! Ha nagyon elfoglalt vagy, akkor még kevés is! :-))

Erika írta...

Dejóó! Köszönöm, hogy jelentkeztetek! És most várhattok...:) nekem direkt jó ez a határidő, hihi!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...