2010. május 14., péntek

Éééééljeeen!!!


A kis pocaklakó megfordult és fejjel előre várakozik! Hurrá! Tudtam én, hogy okos gyermek, lehet vele beszélni és belátja, hogy anya tapasztaltabb és neki van igaza...:) Most nem is tudok mit írni, annyira boldog vagyok, szinte repültem haza az orvostól és egyfolytában vigyorgok! Szerdán éreztem fura mozgásokat, de nem hittem, hogy ez volt... bár azt is éreztem, hogy nem úgy fekszik, mint eddig... és azóta a nyákdugó is lassan ürülget... Férjem szerint mostmár biztosan meg is fog születni, eddig talán én tartottam vissza... lehet...!

32 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Csak nem??:)

Ida13 írta...

Gratulálhatunk?
Befordult végül? Hogy vannak?

Csipcsilla írta...

Gratulálhatunk????

Erika írta...

jaj nem, bocsánat!!! csak annyira kalimpáltam, hogy a cím beírás után hirtelen közzé is tettem a címet...:) bocsiiii!!!

Ida13 írta...

Bocsi. A szöveg nem volt látható nálam, csak a cím és a kép. Látod-látod!

Lente Julcsi írta...

Jajj,de kis ügyes :)) Ez igazán jó hír!

Anita írta...

Végül minden megoldódik! Mostmár aztán gyerünk a finisbe!!:)

Csipcsilla írta...

Szóval készülsz!?
Sokat gondolok rád! Ügyes légy majd!!!
Puszika családnak!

inecsg írta...

Megkönnyebbültem, a kettővel ezelőtti bejegyzésed megrémített. De mostmár finisben vagytok! Hajrá! Ügyesek lesztek!

Forgács Fanni írta...

Milyen jó, hogy megtaláltál :)! Én is megtaláltalak:)! Hurrá. Tehát leelőzöl? Öt gyerek lesz a négyből? Gratulálok! Nagy dolog ez, sok dolog ez, jó dolog ez!!! Egyet simán szültem, egyet farosan, egyet fordítottak bennem (jajj!), egyet ismét simán. Örülök, hogy magától meggondolta magát és "helyes útra tért"! Nagyon kezdő blogozó vagyok, kommentelni pedig még sosem kommenteltem, de talán belejövök hamar. És persze annak is örülök, hogy megtaláltad a blogomat!
Szorítok neked, hogy csak a szülés öröme maradjon meg az élményeid között! Szép napot!

KisMesterek írta...

Ennyi drukkoló között illett is neki, most már megnyugodhatsz, ő megtette a magáét. :-)

Budai Detti írta...

Akkor már nincs is ok félni: minden rendben lesz!!
Hajrá!!! :D

Jandó írta...

Veled örülök. Akkor már lassan itt a vége, és meg is érkezhet a picike. Minden jót! :)

Anice kötős blogja írta...

Hurrá és éljen! Eddig ügyesek vagytok. Legyen mindig ilyen szófogadó kisgyerek!

Nóra írta...

Jaaaj, de klassz! Juhúúú!!! :)
Most már aztán legyen meg izibe', hogy postázzam a meglepetést!

Tündérlátta írta...

Veled örülök!!

Anna írta...

Hála Istennek! Örülünk veled.

Szera írta...

Hála annak, aki adta neked ezt a pici tündért!!! :)
Sokat gondolunk rátok!
... ÉS kérlek, nézz be hozzám! :)

Zita írta...

Reméltem, hogy megkönnyíti mindkettőtök "dolgát" a baba. Tudta ő, hogy még van feladata! Most már várjuk itt kinn nagy szeretettel!!!!! Sok erőt az előttetk álló úthoz!

Shushanna írta...

Ó de nagyon jó! Nagyon boldog lehetsz és minden okod megvan rá! Istenem! Milyen sokan izgulunk érted és a kis Okosért! Annyira örülök!

Unknown írta...

:))))))) Hát, akkor most hajrá!!!
Nagyon szorítunk, mind a négyen:))))))

orsolya vanessza kiss írta...

Újha! AKkor én is kezdek szép halkan gratulálni :))

Ledorka írta...

Megy minden, mint a karikacsapás! :))

Strugamano írta...

Együtt örülünk!

Annás írta...

Ez tényleg jó hír:) Vigyázzatok magatokra és minden jót Nektek!

zseniko írta...

Ennyien izgultunk érted, és most együtt örülünk veled. És ez a szeretetfolyam körülölel és együtt hullámzik veled, míg a legkisebb megszületik, és azon túl is, amikor már nem lesz ennyire szükséged rá...

Monika írta...

Hallelujah!!!!!!! Ebben reménykedtem!!!!!!

Barbi írta...

Éljen, éljen! Számomra most ez a nap fénypontja! :DDDD Micsoda jó hír! :D

Freemam írta...

:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Csilla írta...

Ez remek hír! Továbbra is minden jót nektek!

zazálea írta...

Én csütörtökről péntekre virradó éjjel azt álmodtam, hogy megszületett. De miért, ki tudja?

Erika írta...

Jaj, olyan boldog vagyok ettől, tényleg! Mázsás súlytól szabadultam meg, nem is gondoltam, hogy ez nyomasztott ennyire... emiatt voltam idegtépő mindenki számára a környezetemben is:) Mostmár várok, akár többet is, mint kell, mert tudom, hogy a célegyenesben vagyunk!
De az olyan aranyos és vicces, hogy a fél országot izgalomban tartom:) sőt még a határontúliakat is...:) Köszönöm ezt a sok imát és szorítást!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...